"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Op de linkse lijn parkeren is eigenlijk de juiste manier.
Als iedereen dit zou toepassen staat elke auto even ver van elkaar en kan bestuurder en passagier telkens deftig uitstappen.
De juiste manier is gewoon in 't midden staan natuurlijk. Wie heeft er dat van die lijn uitgevonden als "juiste manier"?

Als je op je examen op de linkse lijn gaat parkeren, mag je nog eens terugkomen, dus zo juist zal het wel niet zijn.
 
De juiste manier is gewoon in 't midden staan natuurlijk. Wie heeft er dat van die lijn uitgevonden als "juiste manier"?

Als je op je examen op de linkse lijn gaat parkeren, mag je nog eens terugkomen, dus zo juist zal het wel niet zijn.

Dat van op die lijn parkeren is een methode die GM toepast op hun parkings. De theorie zou zijn dat mensen beter kunnen mikken naar de lijn aan de bestuurderskant dan naar het midden van een parkeerplaats.

Misschien dat dat zo is, maar gezien de slechte gemiddelde parkeercapaciteiten en vooral het feit dat mensen die slecht geparkeerd zijn, de moeite niet doen om zich te verzetten als ze dat merken na het uitstappen, zou allemaal naar de lijn mikken even goed een drama zijn. Nog los van praktische beperkingen zoals @anders. ook al aangaf.
 
Terug on-topic:
1) ik vind zo'n purosangue best knap voor een SUV
2) gisteren iets van AMG te doen in de buurt. Zowat elk model tegengekomen onderweg.
3) ook een blauwe 4C tegengekomen, het blijft toch een model waar je van een km afstand ziet dat het iets speciaals is.
4) een ongeval op e313 (op de brug aan Massenhoven). 3 auto's betrokken, niemand die op het idee komt om achter een vangrail te gaan staan...
 
Gisteren een witte 488 die 200 keer langs hetzelfde park in Antwerpen moest rijden.
Toch zonde als je zo een wagen hebt om die dan te benutten om wat patserig in het centrum van Antwerpen te doen...ach ja

Verder ook een leuke Aston Martin in de parkeergarage. Blijft toch 1 van mijn favoriete merken qua design.
 
Gisteren een witte 488 die 200 keer langs hetzelfde park in Antwerpen moest rijden.
Toch zonde als je zo een wagen hebt om die dan te benutten om wat patserig in het centrum van Antwerpen te doen...ach ja

Verder ook een leuke Aston Martin in de parkeergarage. Blijft toch 1 van mijn favoriete merken qua design.
Dat is iets dat je continu ziet in Antwerpen. Dat is letterlijk auto huren om dan heel de avond rondjes te rijden in de hoop iemand te vinden die u cool vindt...
 
Als ge zoiets huurt, wilt ge daar het maximum uithalen he.
Dat is iets dat je continu ziet in Antwerpen. Dat is letterlijk auto huren om dan heel de avond rondjes te rijden in de hoop iemand te vinden die u cool vindt...
Goh, was een persoonlijke Belgische nummerplaat, en een vriend van me zei dat die daar vaker te zien is. Dus gok dat het geen gehuurde was. Gewoon iemand die hem kocht voor de status ipv de mogelijkheden van de wagen. Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.
 
Goh, was een persoonlijke Belgische nummerplaat, en een vriend van me zei dat die daar vaker te zien is. Dus gok dat het geen gehuurde was. Gewoon iemand die hem kocht voor de status ipv de mogelijkheden van de wagen. Ach ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Nvm, persoonlijke plaat gaat idd niet snel gehuurd zijn denk ik.
 
Polle pap die uit een restaurant kwam toen ik met de wagen voorbij reed.
Ik heb nog liggen wuiven maar hij merkte mij niet op. :tongue:
 
Ik heb dit weekend meer Ferrari’s gezien dan ooit. En die hadden niks met mekaar te maken, gewoon afzonderlijke spots

F430
458
488
Roma
599
SF90
812 superfast

Ik vind de F430 eigenlijk nog het coolste.
 
Ik heb dit weekend meer Ferrari’s gezien dan ooit. En die hadden niks met mekaar te maken, gewoon afzonderlijke spots

F430
458
488
Roma
599
SF90
812 superfast

Ik vind de F430 eigenlijk nog het coolste.
Wistjedatje: F430 kost minder dan een 545e... Do it!
 
Wistjedatje: F430 kost minder dan een 545e... Do it!
Denk dat dat qua onderhoud wel eens kan tegenvallen :(

Ik zou precies ook beschaamd zijn in een rode sportwagen om een of andere reden. Niks voor mij om zo op te vallen :)
 
Denk dat dat qua onderhoud wel eens kan tegenvallen :(

Ik zou precies ook beschaamd zijn in een rode sportwagen om een of andere reden. Niks voor mij om zo op te vallen :)
Ne zwarte dan he :D het probleem is natuurlijk dat alle echt leuke auto's nogal opvallen he.

Maar inderdaad, onderhoudskost voor zoiets zal wel tegenvallen...
 
Ne zwarte dan he :D het probleem is natuurlijk dat alle echt leuke auto's nogal opvallen he.

Maar inderdaad, onderhoudskost voor zoiets zal wel tegenvallen...
Ja en daarom vind ik dus een Porsche ideaal. Ja dat is een fancy wagen, maar helemaal niet extravagant en je ziet ze elke dag.

Alleja een GT3rs ofzo is natuurlijk wel opvallender. Maar een leuke 911 GTS ofzo, prima!
 
Vorige week een Tesla 3 met nummerplaat: "Tesla 3", vandaag een Tesla Y met nummerplaat "Tesla Y"

2 to go :unsure:

edit: mmmh misschien was het nummerplaat "Model 3" en "Model Y" kan het me niet meer herinneren
 
Laatst bewerkt:
Vorige week een Tesla 3 met nummerplaat: "Tesla 3", vandaag een Tesla Y met nummerplaat "Tesla Y"

1 to go :unsure:

edit: mmmh misschien was het nummerplaat "Model 3" en "Model Y" kan het me niet meer herinneren
Dat zijn de testrit auto’s van de Tesla dealer in Latem.

Model S en Model X hebben ze niet afaik.
 
Terug
Bovenaan