"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Die Porsches in hun gyproc kleur zijn ook wel :puke:Dan geef je zoveel geld uit en kies je de lelijkste kleur uit die er maar bestaat. Juist een remorque vol met gyproc platen.
Zou wel lachen zijn zo de Porschedealer binnenstappen en een turbo S van +250k configureren. Doe maar de Gyproc kleur a.u.b. meneer :laugh:

En als we dan toch naar de bouwmaterialen refereren, hier rijdt er een Taycan rond in de kleur van die roze PIR platen.
 
Zou wel lachen zijn zo de Porschedealer binnenstappen en een turbo S van +250k configureren. Doe maar de Gyproc kleur a.u.b. meneer :laugh:

En als we dan toch naar de bouwmaterialen refereren, hier rijdt er een Taycan rond in de kleur van die roze PIR platen.
Die kleur heet "Provence" blijkbaar :D. Soms snap ik Porsche daar niet in, ze bieden Paint-to-sample aan, maar zo'n kleuren kan je dan gewoon standaard kiezen...
Dat Crayon (ik vermoed dat dat gyproc-kleur is?) is wel echt een veel gekozen kleur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Paar dagen geleden een gele Lambo met nummerplaat “BRUTAL”.

Edit: Blijkbaar nog al gespot, vond wat foto’s online.

IMG_5184.jpeg


IMG_5183.jpeg
 
Die kleur heet "Provence" blijkbaar :D. Soms snap ik Porsche daar niet in, ze bieden Paint-to-sample aan, maar zo'n kleuren kan je dan gewoon standaard kiezen...
Dat Crayon (ik vermoed dat dat gyproc-kleur is?) is wel echt een veel gekozen kleur.
Waarschijnlijk om marktaandeel van elkaar af te snoepen. De kans dat een klant een betere smaak en stijlvisie heeft dan de designer is vrijwel klein dus waarom aan de klant zoveel keuze geven? Als je ziet hoe sommige auto's tegenwoordig uitzien op de baan... precies een kermisattractie. 2 weken geleden nog een Porsche Taycan gezien in zo een bleke nude skin kleur met getinte ruiten. Dat leek op een teen met nagellak erop.

Babydiarree is ook een kleur die goed in de markt ligt... Ik zal blij zijn als deze hype bij de producenten voorbij is.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk om marktaandeel van elkaar af te snoepen. De kans dat een klant een betere smaak en stijlvisie heeft dan de designer is vrijwel klein dus waarom aan de klant zoveel keuze geven? Als je ziet hoe sommige auto's tegenwoordig uitzien op de baan... precies een kermisattractie. 2 weken geleden nog een Porsche Taycan gezien in zo een bleke nude skin kleur met getinte ruiten. Dat leek op een teen met nagellak erop.

Babydiarree is ook een kleur die goed in de markt ligt... Ik zal blij zijn als deze hype bij de producenten voorbij is.
Beauty is in the eye of the beholder.
Beter zo dan enkel wit, grijs en zwart.
 
Ik vind sportwagens in toffe kleuren ook leuk.
Maar dit is dat PIR-plaat-paars he:
maxresdefault.jpg

Dat is gewoon geen mooie kleur...
Idd ik vind het ook geen mooie kleur, maar zolang ik er zelf niet in moet rijden kan ik het wel appreciëren dat anderen die kleur kiezen. Zolang het maar wat kleur brengt in ons saai grijs Belgisch (Europees?) wagenpark.
 
4 gecamoufleerde Ford Capri's achter elkaar, oude versie is toch mooier precies nu ik het opzoek.
 
Testarossa rond Knokke met nrplaat: "Newbeat".
Enig idee van wie die is?

Zeer onwaarschijnlijk maar de naam die onmiddellijk in mij opkomt is de producer Patrick De Meyer, 1 van de grondleggers van het Newbeat muaiek genre.
 
Woensdag heel wat oldtimers gezien. Ferrari Testarossa, Lotus Esprit, Porsche 356, ...
 
Terug
Bovenaan