De frituur

Kom maar naar de Kempen beffermans, van mij moogt ge hier een curryworst, frikandel of zelfs lange hamburger bestellen en zowel Stella als Jupkes! Als ge maar frieten eet en een pintje drinkt :love:.

Disclaimer: iedereen welkom behalve mensen die zich verheven voelen boven ons frietvolk
 
Ok da is wa nen accident de parcours zelfs melkmuilachtig maar ze serveren er wel ne julientje en bicky rib in tegenstelling tot de kluutzakken bij ons. De Stille Kempen ik heb er zin in...

Het zal er wa minder stil zijn tijdens mijn bombastisch bezoekske hehe
 
Kom maar naar de Kempen beffermans, van mij moogt ge hier een curryworst, frikandel of zelfs lange hamburger bestellen en zowel Stella als Jupkes! Als ge maar frieten eet en een pintje drinkt :love:.

Disclaimer: iedereen welkom behalve mensen die zich verheven voelen boven ons frietvolk
Kan je dit voor mij vertalen want ik begrijp hier niets van! 🙈
 
Ok da is wa nen accident de parcours zelfs melkmuilachtig maar ze serveren er wel ne julientje en bicky rib in tegenstelling tot de kluutzakken bij ons. De Stille Kempen ik heb er zin in...

Het zal er wa minder stil zijn tijdens mijn bombastisch bezoekske hehe
Welke frituur in de Kempen hebben ze een julientje? Ben dat hier nog niet tegen gekomen :sop: . Ik moet en zal dat vinden, dus wie heeft de gouden locatie in de Kempen ervoor?
 
Herentals, frituur aan Bovenpoort, tegenover Bar Bier (café) al zeker, eergisteren nog een Romboutje gegeten maar Julienke hebben ze ook. Beiden in drie formaten, de grote is zelfs voor mij als grote eter vaak net te veel.
 
Hier zijn er 2 deftige frituurkes, den ene de superieure frieten/vlezekes, den andere heeft t julienke en andere consoorten op zijne online bestelmenu staan. Elke keer weer de lastigste keuze van de week.
 
Naast warme peper- en champignonsaus, allerhande varianten van het Julientje tot 'Frietjes Bicky', hebben wij in 't rond ook allerhande huisburgers maar vooral ook veel varianten op de bicky burger.

Gaande van een bicky burger met kaas, maar i.p.v. een sneetje cheddar een kaaskroket ertussen tot een 'Bicky Grand Cry' met een kaas- en vleeskroket tussen. Is dat bij jullie ook zo?

En om terug te koppelen naar enkele pagina's terug: bij ons is 't ook nog overal een Bicky Rib of Ribburger.

Ik zie nu dat ze een witte pens 'special' ook hebben.
 
Niemand?

Ist vanwege het zonneke dat iedereen aan't bbq'en is en vergeet om zijn lokaal horecatrefpunt te steunen?
Hier alvast een kleine bijdrage gedaan vandaag. Kleintje, sate en bbq-burger. En €2,60 betaald voor 2 pottekes mayo omdat diene thuis op was.

17 euro. Fucking schandalig eigenlijk, maar omdat ik zopas gestopt ben met roken en dat ongeveer de prijs is van een pak tabak tegenwoordig verdring ik deze gedachte maar.
 
Niemand?

Ist vanwege het zonneke dat iedereen aan't bbq'en is en vergeet om zijn lokaal horecatrefpunt te steunen?
Hier alvast een kleine bijdrage gedaan vandaag. Kleintje, sate en bbq-burger. En €2,60 betaald voor 2 pottekes mayo omdat diene thuis op was.

17 euro. Fucking schandalig eigenlijk, maar omdat ik zopas gestopt ben met roken en dat ongeveer de prijs is van een pak tabak tegenwoordig verdring ik deze gedachte maar.
Hier morgen wss. En er gaat binnenkort een nieuwe frituur hier open in de buurt. Benieuwd om die eens te testen :)
 
Door deze thread goesting gekregen om me te wagen aan een Bicky Rib. Vorige week ene besteld bij den Boris in Lommel. Was een zacht broodje met ne mexicano tussen en ik gok samurai. Het was niet slecht maar ik had er wel meer van verwacht na alle hosanna hier. En ik heb ook liever een
Cola bij mijn frieten dan een pintje :unsure:

I’ll get me coat.
 
Niemand?

Ist vanwege het zonneke dat iedereen aan't bbq'en is en vergeet om zijn lokaal horecatrefpunt te steunen?
Hier alvast een kleine bijdrage gedaan vandaag. Kleintje, sate en bbq-burger. En €2,60 betaald voor 2 pottekes mayo omdat diene thuis op was.

17 euro. Fucking schandalig eigenlijk, maar omdat ik zopas gestopt ben met roken en dat ongeveer de prijs is van een pak tabak tegenwoordig verdring ik deze gedachte maar.

No worries, niks houdt me tegen om wekelijkse zaterdagavond om achter frieten te gaan (tenzij feestdagen natuurlijk). Mijn vaste frietkot was op verlof, dus naar een ander gegaan. Romeo XXL, Mexicano en friet klein voor €12,30. Heeft verdomd goed gesmaakt. :D
 
Ik zit hier met een goedkeurend glimlachend bakkes en ne opgestoken duim richting mijn niets aflatende Frietwarriors hier die zich niet laten afschrikken door de woekerprijzen en blijvend hun welverdiende friet en vleesje in grote hoeveelheden in hun kloten slagen. Befferke is fier op jullie en ooit komen er weer betere economische tijden waarbij jullie geen nier dienen te verkopen voor het verkrijgen van ne goei Vaderlandsche Belgische friet. Het aankopen van frieten aan een schappelijke prijs hier zou ne basisrecht moeten zijn verdomme :angry: , alleen hiervoor al wil ik mij ne stap wagen in de politiek!
 
Ik zit hier met een goedkeurend glimlachend bakkes en ne opgestoken duim richting mijn niets aflatende Frietwarriors hier die zich niet laten afschrikken door de woekerprijzen en blijvend hun welverdiende friet en vleesje in grote hoeveelheden in hun kloten slagen. Befferke is fier op jullie en ooit komen er weer betere economische tijden waarbij jullie geen nier dienen te verkopen voor het verkrijgen van ne goei Vaderlandsche Belgische friet. Het aankopen van frieten aan een schappelijke prijs hier zou ne basisrecht moeten zijn verdomme :angry: , alleen hiervoor al wil ik mij ne stap wagen in de politiek!
Aha! Ik zit al lang met het idee voor een eigen politieke partij. De PVDL. Partij van de logica. Centrum links!

Enige probleem is dat ik nog geen standpunten had, maar bij deze dus de eerste. Maximumprijzen voor frituren. Geniaal!
 
Terug
Bovenaan