Afhaal De frituur

Aha! Ik zit al lang met het idee voor een eigen politieke partij. De PVDL. Partij van de logica. Centrum links!

Enige probleem is dat ik nog geen standpunten had, maar bij deze dus de eerste. Maximumprijzen voor frituren. Geniaal!
Ik had eerst gedacht aan VFP (Vlaamse Friet Partij) maar PVDL geeft idd ruimte voor meerdere standpunten. You're welcome copain en mijn stem heb je!
 
Ik had eerst gedacht aan VFP (Vlaamse Friet Partij) maar PVDL geeft idd ruimte voor meerdere standpunten. You're welcome copain en mijn stem heb je!
Verander Vlaamse in Belgische en we have a deal! Ik voorzitter en gij ondervoorzitter? Of omgekeerd? Blad steen schaar?

Niets dat ons, Belgen, zo verbind als een goed pak friet! Da's hier de meest productieve brainstorm in de geschiedenis van het internet!

En het is niet omdat ik links ben dat ik af en toe niet eens kan lachen met een Conner-achtig licht racistisch mopje hoor. Dus iedereen is welkom!
 
Verander Vlaamse in Belgische en we have a deal! Ik voorzitter en gij ondervoorzitter? Of omgekeerd? Blad steen schaar?

Niets dat ons, Belgen, zo verbind als een goed pak friet! Da's hier de meest productieve brainstorm in de geschiedenis van het internet!

En het is niet omdat ik links ben dat ik af en toe niet eens kan lachen met een Conner-achtig licht racistisch mopje hoor. Dus iedereen is welkom!
T'as tout compris poike, de friet verbindt ons over de taal- en politieke grenzen heen :hug:
 
Ik prefereer ook altijd een cola of ice tea hoor
Rookie mistakes hier...

Het beste om het geheel wat te laten zakken is een tropico...

Mede met de ananas enzymen erin voor het verwerken van de massa.

Als dat er niet is, een cola zero dan. Alcohol bij het eten (behalve een apero) vind ik zelden lekker, frietjes of niet... Ik heb liever indrinken, hongerke kweken, en na het stillen van de honger enigste afzakkertjes binnen spelen...

#protips
 
Koude cola uit blik is hier steevast een vergezeller van het julientje. Helaas deze week geen frietjes, maar volgende week sowieso al 2x op het programma, dus dat is dan ook weer goed gemaakt.
 
Post-friet clarity.

Kan toch smaken en dat gevoel na zo'n geraffineerde maaltijd kan toch niet anders dan gelukzalig zijn.

Ja, dit is het leven.

Ik verkies een cola na de friet maar een frisse Duvel is toch next level. Dat is de sigarette after sex.
 
Door deze thread goesting gekregen om me te wagen aan een Bicky Rib. Vorige week ene besteld bij den Boris in Lommel. Was een zacht broodje met ne mexicano tussen en ik gok samurai. Het was niet slecht maar ik had er wel meer van verwacht na alle hosanna hier. En ik heb ook liever een
Cola bij mijn frieten dan een pintje :unsure:

I’ll get me coat.

Heiligschennis!

Nen bicky rib is met de 3 bickysauzen, gedroogde uitjes en de bicky cucumb!
 
Godver. That's it. Ik trek mijn schoenen aan en ik ga er mij ene halen!
Ene ??

738.jpg
 
Godver 2. Frituur dicht voor moederdag. Kan ik nog met den auto naar den andere kant vant dorp.
 
Net bestel. Kleintje met potje verse tartaarsaus, een middel zonder saus (thuis samoerai, mayonaise en ketchup erop), Amsterdamse kaasballetjes, viandel, 2 bouletten en een bicky. Wachtpintje om tijdens het wachten binnen te kappen :)
 
Terug
Bovenaan