De frituur

Ik moet mij DRINGEND andere maten zoeken precies, heel menne vrijdag naar de kloten!!!

1714741157014.png
 
aaargh, als dat verdwijnt DOE IK ONGELUKKEN!!!!!

bicky rib is love, bicky rib is life!

74.jpg
Prachtig, heb nog een frituur in het dorp gevonden waar ze deze hebben.
Bescheiden bestelling voor deze avond: Middel friet, boullet, Bicky Rib, potje pepersaus op aanraden van de fijnproevers hier.
 
Gisteren was er eten gemaakt voor 2 dagen. Gans de dag zitten denken aan frieten. Rond 17u zegt mijn vriendin, half beschaamd, "ik heb toch eerder zin in frietjes..." JA GODVERDOMME JA

Omdat het hier toch over Bicky Mexicano ging ga ik dat eens proberen, met een twijfelaar erbij. Zin in!
 
Dagje gewerkt, julientje (of rombautje) coming up... :D

Nekeer langs gaan bij friet plezier in schepdaal.

Maar wist ni dat een rombautje heel neig trekt op een julientje, gewoon het vlees vervangen doot ne mexicano, en dan andere toppings.

Ik wou het uittesten, maar de julien lijkt me op papier de betere, als ik losse vleesjes pak neem ik toch altijd nen viandel, dusja
 
Frieten
- Brochette groot 3x
- Boeren brochette 1x
- Friet bicky deluxe 1x
- Twijfelaar
- Frickabik 1x
- Viandel Xxl
- Nuggiz 1x
- Julienke
- Stoofvleessaus apart
- Frieten 6 personen: maxipak
- Americainsaus
- tropico

Besteld, ziet er een goei frituur uit...
 
Dan toch een vraag van een domme ‘Ollandse. Rijden jullie wel eens kilometers om, om juist naar die ene frituur te gaan? Wisselen jullie ook fijne adresjes uit of bewaar je die alleen voor hele goede vrienden?

Mij staat nog bij een vakantie met een rit van Frankrijk naar Nederland, over Antwerpen midden in de nacht waar mijn ouders een frituur op wielen, op een brede weg (tweerichtingsverkeer) waar wij de lekkerste friet ooit hebben gegeten. Wij niet alleen, ook flink veel Vlamingen stonden in de rij.

Daarna altijd gehoopt ‘m nog eens te treffen maar nooit meer gezien. Zoooo jammer..
 
Dan toch een vraag van een domme ‘Ollandse. Rijden jullie wel eens kilometers om, om juist naar die ene frituur te gaan? Wisselen jullie ook fijne adresjes uit of bewaar je die alleen voor hele goede vrienden?

Mij staat nog bij een vakantie met een rit van Frankrijk naar Nederland, over Antwerpen midden in de nacht waar mijn ouders een frituur op wielen, op een brede weg (tweerichtingsverkeer) waar wij de lekkerste friet ooit hebben gegeten. Wij niet alleen, ook flink veel Vlamingen stonden in de rij.

Daarna altijd gehoopt ‘m nog eens te treffen maar nooit meer gezien. Zoooo jammer..

Nee, ik heb een goeie frituur gevonden en vervolgens een huis in de buurt gebouwd.
 
Nee, ik heb een goeie frituur gevonden en vervolgens een huis in de buurt gebouwd.
Ijzersterk 💪🏻

En het huis eenmaal klaar, had je nog wat mortel over en heb je de eigenaar vast geplakt aan de vloer van zijn frituur zodat hij niet eens verhuizen kan, mocht dat ooit aan de orde zijn…
 
Ijzersterk 💪🏻

En het huis eenmaal klaar, had je nog wat mortel over en heb je de eigenaar vast geplakt aan de vloer van zijn frituur zodat hij niet eens verhuizen kan, mocht dat ooit aan de orde zijn…

Ik laat zijn kinderen studeren op mijn kosten. Die loopt niet te gauw weg!
 
Anyhow, ik join #teamdempig weer :drool:

Groot pak met stoofvlees, bicky rib, kaaskroket en berehap.
 
Terug
Bovenaan