Afhaal De frituur

bestaat die nog? Ik denk dat ze die effectief vervangen hebben door een Bicky Mexicano.

Ik vond vroeger een Bicky Frik de beste... in de beginjaren met 2 frikandellen tussen het lange broodje. Miljaar dat was smullen

Kan zijn dat ze de naam veranderd hebben, maar ik bestel gewoon een bicky rib zoals vroeger, en krijg een langwerpige bicky burger met een mexicano tussen en de bickysauzen, uitjes en augurk.
 
bestaat die nog? Ik denk dat ze die effectief vervangen hebben door een Bicky Mexicano.

Ik vond vroeger een Bicky Frik de beste... in de beginjaren met 2 frikandellen tussen het lange broodje. Miljaar dat was smullen
Bicky Frik :drool:
In diejn tijd moeste ook nog geen nier verkopen om u Bicky verslaving te onderhouden :unsure: ik zag hier in het lokale frituur vorige week de prijs van nen Bicky Royal, ik viel ver achterover.
 
Gisteren normaal krieltjes in de oven, ik had echter 's morgens al laten vallen dat frieten voor mij wel een optie waren en onderweg naar huis belde mijn vrouw en zei: "hoe, we eten toch frieten"? :coolbrows:
Anyway, frietjes, warme pepersaus, berehap en wat chixfingers en een stukje koude boulet, dat het gesmaakt heeft :drool:.
Hier gisterenavond ook, ze belde van haar werk wat ze moest meenemen voor mij van de frituur. Het heeft even geduurd, maar ze is toch afgericht geraakt. :love:
 
bestaat die nog? Ik denk dat ze die effectief vervangen hebben door een Bicky Mexicano.

Ik vond vroeger een Bicky Frik de beste... in de beginjaren met 2 frikandellen tussen het lange broodje. Miljaar dat was smullen
Was dat niet eentje doorgesneden en dan gebakken en er zo tussengelegd?
Bicky Rib was inderdaad een lang broodje, die nieuwe Bicky Mexicano is met een kleinere Mexicano tussen een gewoon broodje denk ik?
 
Was dat niet eentje doorgesneden en dan gebakken en er zo tussengelegd?
Bicky Rib was inderdaad een lang broodje, die nieuwe Bicky Mexicano is met een kleinere Mexicano tussen een gewoon broodje denk ik?
Bicky Rib is nog steeds gangbaar toch?
Voor de twijfelaars op de vorige pagina: een Bicky Rib Cheese is effectief de moeite. Ik vraag die wel altijd zonder augurk, anders vult het te snel de maag en krijg je minder frieten binnen.
 
Bicky Rib is nog steeds gangbaar toch?
Voor de twijfelaars op de vorige pagina: een Bicky Rib Cheese is effectief de moeite. Ik vraag die wel altijd zonder augurk, anders vult het te snel de maag en krijg je minder frieten binnen.
Gangbaar in wel wat frituren wel, maar niet (meer) officieel op de Bicky website te vinden.



Voor de laatste keer, het is Cucumb Salad, geen augurken.
 
aaargh, als dat verdwijnt DOE IK ONGELUKKEN!!!!!

bicky rib is love, bicky rib is life!

74.jpg
 
Gisteren normaal krieltjes in de oven, ik had echter 's morgens al laten vallen dat frieten voor mij wel een optie waren en onderweg naar huis belde mijn vrouw en zei: "hoe, we eten toch frieten"? :coolbrows:
Anyway, frietjes, warme pepersaus, berehap en wat chixfingers en een stukje koude boulet, dat het gesmaakt heeft :drool:.
Boulet met koude curry, ook altijd heerlijk!
 
Miljaar ge zou eens in dit threadje komen en uzelf afvragen of wij aan ons BMI denken. Zegt anders gewoon maar letterlijk dat ge juist uw broccolikapsel hebt laten zetten. Geen idee wat sommige mensen bezielt. Ik sport 5-6 dagen per week om ongestoord mijn recht op diarree uit te kunnen oefenen op vrijdagavond zonder mijne kathedraal te zwaar te beschadigen. Die bestelling maak ik net met absoluut géén bijgedachten over mijn BMI.

Vanavond eerst trainen, dan uitgehongerd zijn na een goeie training en dan mijzelf trakteren op een groot frietje, kippeboutjes, curryworst en nog sterke twijfel tussen stoofvleessaus of goulashsaus. En ik vrees ook nog nen Bicky Cheese.
 
en er is een nieuwe frituur in de gemeente!
OvvF122.gif
OvvF122.gif
OvvF122.gif


En den baas ziet er uit alsof hij véél aan zijn eigen product zit, en dat het goe gerief is!

never trust a skinny chef!!
 
Ne keer eens voorleggen aan mijn friturist want het wordt tijd dat die es wakker schiet. Geen julientje, geen bicky rib, wa denkt die paljaske wel
Die lacht u uit in uw gezicht, die vraagt u zeker of ge wel zout op uw frieten moeten hebben?
 
Ik zeg gewoon komkommers eigenlijk :unsure:
giphy.gif

Ne keer eens voorleggen aan mijn friturist want het wordt tijd dat die es wakker schiet. Geen julientje, geen bicky rib, wa denkt die paljaske wel
Tijd om uw (frituur)keuzes in het leven te herzien makker.

Die lacht u uit in uw gezicht, die vraagt u zeker of ge wel zout op uw frieten moeten hebben?
Volgende keer dat @Beffer naar daar rijdt en hij zijn wachtpilske krijgt da blik tege die friturist zijn smoel. Het is nodig.
 
Altij welkom in de kempen makker. Hier moet nog serieus wat afgebeft worden (y)

Ik zie het zo al voor mij. Befferke on tour. De schrik van alle kempense frituristen, maar toch stiekem hopen dat hij ben hen ook langskomt. Dat is een beetje zoals een seriemoordenaar die alleen maar knappe grieten pakt, en dat sommige dames zich dan slecht voelen omdat ze niet knap genoeg zijn om door hem gepakt te worden.
 
Het afscheid van Sylvie'tje zal me zwaar vallen 😥. Maar ik zal dat ineens vergeten zijn zodra ik mijn allereerste julientje of bicky rib in mijn bakkes ram :drool:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan