Zotte deepfake vraag.

Tinufiel

Well-known member
Mijn vrouw is binnen een paar maanden jarig en ik had haar graag verrast met wat celebs die ze leuk vind die "Gelukkige verjaardag *naamvanvrouw*" zeggen.

Nu, ik ben daar al een tijdje mee bezig en heb een paar celebs intussen die dat al gedaan hebben, zelfs internationaal ben ik aan Hugh Jackman geraakt. :) (Beetje fierheid toch hierover maar kom :) )

Nu, dat lukt natuurlijk niet bij zomaar iedereen en als ik zie dat instagram bikers die 70 zijn zich voordoen als 20 jarige meisjes vraag ik mij af of ik niet nog een 2-3 tal celebs zou kunnen doen via die deepfake software.

Probleem is dat ik niet veel ken van programmeren of hoe dat praktisch in zijn werk gaat. Kan er iemand info geven?
 
Beetje los van de vraag, maar is het niet een beetje jammer om de echte boodschappen van de celebs zoals Hugh Jackman wat te verdunnen (per manier van spreken) met fakes? Ik zou toch al onder de indruk zijn moest het enkel Jackman zijn.
 
Beetje los van de vraag, maar is het niet een beetje jammer om de echte boodschappen van de celebs zoals Hugh Jackman wat te verdunnen (per manier van spreken) met fakes? Ik zou toch al onder de indruk zijn moest het enkel Jackman zijn.
Ja, eigenlijk zoek ik maar 2 personen maar die tweede alhoewel veel minder bekend (Milo Ventimiglia) is onbereikbaar. Dus wou die graag imiteren en omdat ik dat verhaal gezien had van die oude japanse biker die zich voordeed op instagram als een jong poepke (https://www.inputmag.com/culture/tw...ese-biker-is-a-50-year-old-dude-using-faceapp) vroeg ik me af hoe moeilijk het zou zijn om een famous person te imiteren.

Jackman trouwens, ongelofelijk, gecontacteerd via zijn agent op mail, paar regels chat met iemand op instagram en die heeft mij via instagram gecontacteerd en iets ingesproken in de stijl dat ik wou. Wat een zalige kerel is me dat nie normaal, was zelfs super relax en plezant via chat.
 
Jackman trouwens, ongelofelijk, gecontacteerd via zijn agent op mail, paar regels chat met iemand op instagram en die heeft mij via instagram gecontacteerd en iets ingesproken in de stijl dat ik wou. Wat een zalige kerel is me dat nie normaal, was zelfs super relax en plezant via chat.

Lijkt mij idd een topkerel te zijn op en naast het scherm. Succes nog ;)
 
Als je vrouw geen Engels kan: gewoon neppe ondertitels onder een bestaand interview van die persoon plakken is de goedkoopste/makkelijkste oplossing. :p
 
Terug
Bovenaan