Nieuws Zelda live-action film aangekondigd


Inderdaad, had ook liever een geanimeerde film gezien... beetje schrik voor een real-life adaptation, maar voordeel van de twijfel geven tot er beeldmateriaal is. Voor mij moet een Zelda-film écht niet super serieus zijn. Het plot van Zelda is vaak toch ook maar een dun sausje over een stevige game.

Hoewel TotK eindelijk uitgespeeld in oktober, er zitten toch soms schoon quotes in:
Do Not Look Away. You Witness a King's Revival, and the Birth of His New World. 🤩
 
Ik zie dit niet goedkomen eigenlijk. Zelda ligt teveel tussen fantasy/cartoon en realistisch. Ik zie op geen enkele manier een 'coole' link aangezien het ne gast is met een oorring, puntoren en groene muts.
 
Ik zie dit niet goedkomen eigenlijk. Zelda ligt teveel tussen fantasy/cartoon en realistisch. Ik zie op geen enkele manier een 'coole' link aangezien het ne gast is met een oorring, puntoren en groene muts.
bwa. Ik wacht de eerste beelden af.
Als een serie als one piece het kan geloofwaardig doen overkomen, waarom Zelda dan niet?
 
Een anime verfilming heeft wel honderden mangas/afleveringen aan characterbuilding achter de rug. Link is na 15 games nog altijd een lege doos dus daar moeten ze vanop 0 aan beginnen.
Los daarvan is One Piece inderdaad wel een goed voorbeeld van hoe het toch positief kan uitdraaien.
 
Hey, weet ge nog toen we allen aan het lachen waren met Chris Pratt? Als er degelijke Sonic en Mario films kunnen bestaan, dan is een simpele fantasy flic met punt-oren toch wel ne layup zeker?

Als ze het slim aanpakken, zorgen ze ook voor "blank slate hero" Link en draait de film weldegelijk rond *drumroll" princess Zelda.

Het moet dus gewoon een toffe avondturenfilm zijn met Great Fairies(dikketetn!), pratende bomen, en vooral veel Gorons.

Zolang de Zelda fandom maar DiCapriomeme gewijs de film kan doorbrengen(fuck fuck fuck, fuck, is dat Death Mountain??!!) en het maar een beetje trouw blijft, kan dat moeilijk verkeerd gaan denk ik.

Ik nomineer alvast John Francis Daley & Johnatan Goldstein van recente Dungeons en Dragons faam.
 
Het moet dus gewoon een toffe avondturenfilm zijn met Great Fairies(dikketetn!), pratende bomen, en vooral veel Gorons.
"Het moet dus gewoon een toffe avondturenfilm zijn met vooral dikketetn! (Great Fairies), pratende bomen, en Gorons."

Kzag dat ge u misschreven had dus heb het even aangepast.
 
Terug
Bovenaan