Internet You Tube ad-blocker issue

hjs666

Well-known member
Hey,
ben niet zeker van waar ik dit moet plaatsen,indien niet correct mag admin/moderator dit altijd verplaatsen naar geschikte plaats.
Krijg als ik in firefox browser (en alleen in deze browser) een youtube filmpje wil zien melding dat ik mijn ad-block extensie moet uitschakelen,alleen ik gebruik dat niet.
Al moet ik zeggen dat ik nooit reclame krijg tijdens YT filmpjes via deze browser terwijl ik bij mijn weten geen ad-block extensie heb gedownload.
Hoe kan ik dit oplossen ?


Gebruik gewoon andere browser ok,maar toch vind ik dit vervelend issue.
 

Als je geen ads kreeg is het wel duidelijk dat je Firefox een adblocker heeft, zelfs al heb je die naar eigen weten nooit geïnstalleerd. Heb je überhaupt al gekeken welke extensies geïnstalleerd staan?
 
Ze blijven me maar blokkeren, telkens ik feedback send heffen ze blokkade op maar na tijdje blokkeren ze me toch terug,begint echt frustrerend te worden want ik gebruik geen advert blocking en gebruik standaard firefox browser.Ook in chrome blokkeren ze me na een tijdje terwijl ik daar wel commercials krijg.Skip ze gewoon als ik de mogelijkheid heb om dat te doen.
 
Gewoon YouTube Premium pakken via VPN, en gedaan met al die miserie. De tijd dat je verliest met constant dat gepruts met adblockers weegt totaal niet op met hoe goedkoop Premium is.
Ik heb zelf een Premium Family (dus voor alle 4 gezinsleden hier) abonnement en betaal een dikke €3 per maand via Turkije. Je moet ook enkel maar bij het abonneren VPN'en naar daar, en daarna totaal geen VPN meer nodig. Grootste reden bij mij was trouwens niet de ads, maar om YouTube Music in Android Auto te kunnen gebruiken.
 
Gebruik je Ublock Origin?
P177kDR.png
Nope
 
Uit wat ik op andere plaatsen lees, lijkt het erop dat ze een bepaalde flag geven aan accounts waarvan ze vermoeden dat er een adblocker actief is. Eenmaal je die flag hebt, is het moeilijk om ervanaf te komen. In sommige gevallen hielp het om enkel nog uitgelogd te kijken, maar dan moet je er ook wel even voor zorgen dat alle cookie's e.d verwijderen zijn. Uitgelogd blijven, want vanaf je terug inlogt zullen ze je terug linken en is het snel gedaan met kijken.
 
Terug
Bovenaan