Xbox Series X Hardware Xbox Series X - Verkocht

Einddatum + uur van de verkoop
31/03/2024 13:00

Stavross

New member
iTrader: 100% (1/1)
Algemene informatie/specificaties
Xbox Series X 250€ min - 300€ meeneemprijs
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Bree
  • Xbox Series X
  • Gekocht in mei 2022 online bij Microsoft als een gereviseerd exemplaar, maar sindsdien nog geen 10x gebruikt. Heeft al die tijd in de originele verpakking gezeten.
  • tweedehands (reviseerd)
  • Factuur aanwezig, de garantie loopt nog tot mei 2024.
  • 300€ minimum, 350 meeneemprijs - 250€ min, 300€ meeneem.
  • Ook elders te koop aangeboden? Nee.
  • Liefst afhalen (Bree, Limburg)
Naast een game pc en een ps5 staat deze maar ongebruikt in z'n doos. Alle originele kabels, een headset en 1 controller zitten er bij maar geen games.
 
Laatst bewerkt:
Ik wacht nog tot morgen op een reactie van ForzaMantis, hij was eerst.
Als hij hem toch niet wil is de xbox voor u.
Hij heeft toch geen bod uitgebracht? Prior heeft bij deze ook de gevraagde prijs geboden dus in feite is het voor hem, niet? Alez niet voor het 1 of ander.. Correct me if I'm wrong tho
 
Zo gaat dat hier niet. ForzaMantis heeft geen bod uitgebracht.
Volgens de regels is de Xbox voor Prior.
Het afhalen was voor hem een probleem, waarop ik aanbood hem alsnog te willen verzenden. Toch niet meer dan normaal dat ik dan even op zijn antwoord wacht?

Maar bij deze dus verkocht aan Prior.
 
Het afhalen was voor hem een probleem, waarop ik aanbood hem alsnog te willen verzenden. Toch niet meer dan normaal dat ik dan even op zijn antwoord wacht?

Maar bij deze dus verkocht aan Prior.
Niet volgens onze regels. Van zodra het meeneembod is uitgebracht, is het toestel verkocht. Als iemand geen bod uitbrengt omdat er bijvoorbeeld vragen zijn, dan is dat 'pech'.
Staat nochtans duidelijk in onze regels waarmee je akkoord bent gegaan.
 
Niet volgens onze regels. Van zodra het meeneembod is uitgebracht, is het toestel verkocht. Als iemand geen bod uitbrengt omdat er bijvoorbeeld vragen zijn, dan is dat 'pech'.
Staat nochtans duidelijk in onze regels waarmee je akkoord bent gegaan.
Ik zal er bij een eventuele volgende verkoop rekening mee houden. En het is al een hele tijd geleden dat ik die regels gelezen heb, maar daarom zijn er mensen als jij die ons er aan herinneren. ;)
 
Terug
Bovenaan