XBOX 360 BE Games XBOX 360 Hardware Xbox 360 Slim & 31 games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/06 12u

VN.

Active member
iTrader: 100% (19/19)
Algemene informatie/specificaties
minprijs: €75 excl verzending -> Price drop €70 excl
Meeneemprijs €100 excl verzending -> Price drop €85 excl

Console xbox360 slim zwart 250gig
2x controller (2x draad, 1x battery pack type batterijen, 3x battery pack oplaadbaar, battery oplaadstation. de oplaadbare batterijen zijn denk ik wel 'op' na 10jaar)
31 games
HDMI kabel
kabel xbox360 naar VGA (voor bv op computerscherm aan te sluiten)
kabel xbox360 naar scart (voor bv op oude tv aan te sluiten)
standaard xbox headset

Af te halen Mechelen-zuid. Pakket kan gratis gebracht worden in straal van circa 5km rond Carrefour mechelen-zuid (niet in mechelen centrum, tenzij parkeerplaats) of op vlot bereikbare stop tussen Mechelen-Berchem.
Verzending op risico en kosten koper (weegt meer dan 10kg en redelijk groot, dus schat circa 15euro)

Assassins Creed
Assassin's Creed Black flag
Dishonored
Watch Dogs
Tomb Raider
Lost Planet
Tony Hawk Proving Ground
Tony Hawk Project 8
Bioshock
Bioshock 2
Bioshock Infinity
Splinter Cell Conviction
Stoked
Wet
Wolfenstein
Wolfenstein New order
Halo 3
Dead Island
Rage
Forza Motorsport 3
Farcry 3
Max Payne 3
Batman Arkham collection
Legendary
The testament of Sherlock Holmes
Call of Duty Black ops
L.A. Noire
Gears of War 2
Velvet Assassin
Perfect Dark Zero
Alan Wake
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Te koop wegens geen gebruik
minprijs: €75 excl verzending
Meeneemprijs €100 excl verzending

Ook te koop op 2dehands: link

Vragen naar verkoop aantal losse games staat vrij, maar sterke voorkeur voor pakketverkoop en dus bespreekbaar ifv prijs/aantal
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het echt ni wegdoen man. Ge maakt zwaar verlies. Das zonde. Hou het bij en ge kunt het jtaggen of RGHen en dan kunde het gebruiken voor emulators onder andere. Zo heb ik dat ook laten RGHen 10j geleden. Da is gwn zalig om nes, snes, gbc, gba, alle sega consoles, MAME etc te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: VN.
Ik zou het echt ni wegdoen man. Ge maakt zwaar verlies. Das zonde. Hou het bij en ge kunt het jtaggen of RGHen en dan kunde het gebruiken voor emulators onder andere. Zo heb ik dat ook laten RGHen 10j geleden. Da is gwn zalig om nes, snes, gbc, gba, alle sega consoles, MAME etc te spelen.

Ik volg u redenering en geef u gelijk dat hier 'verlies' op wordt gemaakt. Maar heb hier nog ne Wii, PS3, PS4 en gamecube liggen (onlangs ps2 verkocht) en elk jaar wordt de realiteit groter dat daar nooit meer op gespeeld zal worden (groeiend gezin). Was die consoles aant bij houden voor de man cave die er waarschijnlijk pas komt als ik 55 ben. In de praktijk neemt dat gewoon plaats in op zolder en is de waarde voor mij momenteel 'nul euro'.

Enigste wat ik speel is switch (lite) omdat ge dat echt gewoon on en off kunt zetten en ge bent meteen vertrokken waar ge waart gestopt

(also; UP2)
 
Bieden op losse games kan ook (UP3)

ter info:
Verzending 1 game: 3,5
Verzending 2-3 games: 4,85
Verzending meerdere games zitte al met pakketprijs van bpost (6,9 verzending pakket + enveloppe/doos)
 
Bod €70 tweedehands afgehaald. Heb gezegd dat ik tegen zaterdagavond iets ging laten weten of em mocht hebben. Indien hier nog gegadigden...? (€70 afgehaald via hier krijgt voorrang)
 
Blijft ook een top console
Gefeliciteerd met de verkoop
Was met een beetje pijn in het hart. Moest em aanzetten om te cleanen voor verkoop, took me right back! Nuja realiteit is ook dst em hier echt al meer dan 6 jaren op zolder stond en het manneke dat em kwam halen was oprecht in de wolken dat em dat kreeg van zijn mama.

Soit; top console indeed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan