Shooter PC World War 3

Patj

Well-known member
ww3.png


release: 19 oktober 2018 (early access)
genre: FPS
dev: The Farm 51

Van de studio achter Get Even en Chernobylite.

World War 3 is a multiplayer military FPS set in a modern, global conflict. Strong teamplay, national armed forces, real locations, full body awareness and a versatile customization system all contribute to the authenticity of the modern combat experience enhanced by other essential elements such as a robust ballistic system, advanced armors and life-like weapons. Produced in cooperation with military R&D centers and consultants, World War 3 shows the consequences of every battle in the context of a global war campaign on a strategic war map.

 
Het is een beetje onder de radar gebleven, maar sommige mensen zeggen dat World War 3 de Battlefield-killer zou (kunnen) zijn.


Ziet er wel goed uit eigenlijk, stem is wat irritant, maar ze hebben toch serieus wat vooruitgang geboekt.
 
Wou het eigenlijk eens testen, maar je kan het momenteel niet meer kopen in early access.
 
En finaal, is het nieuws daar. Na problemen met de uitgever (My.games is Russisch), is de ontwikkelaar erin geslaagd om het spel onafhankelijk richting publicatie te brengen.

De open beta start volgende week en ik verwacht toch wel wat interesse gezien de oorlog in Oekraïne.

 
En finaal, is het nieuws daar. Na problemen met de uitgever (My.games is Russisch), is de ontwikkelaar erin geslaagd om het spel onafhankelijk richting publicatie te brengen.

De open beta start volgende week en ik verwacht toch wel wat interesse gezien de oorlog in Oekraïne.

Hmm.
Mss terug eens proberen dan als de spelersaantallen hoog genoeg zijn.
Had wel potentieel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patj
Hmm.
Mss terug eens proberen dan als de spelersaantallen hoog genoeg zijn.
Had wel potentieel.
Het was een vreselijke start na de beta launch, maar ondertussen is het wel een vrij stabiel spel geworden. En tot nu toe geen pay-to-win...
 
Het was een vreselijke start na de beta launch, maar ondertussen is het wel een vrij stabiel spel geworden. En tot nu toe geen pay-to-win...
Van wat ik ervan gezien heb ziet het er wel goed uit. Mocht COD niet net zijn uitgekomen had ik hem ondertussen wel geïnstalleerd om te proberen, maar daar is voorlopig dus nog niks van in huis gekomen.
Wel goed dat ze van die mottige launcher af zijn, want daar was in het begin toch echt bakken kritiek op.
 
Van wat ik ervan gezien heb ziet het er wel goed uit. Mocht COD niet net zijn uitgekomen had ik hem ondertussen wel geïnstalleerd om te proberen, maar daar is voorlopig dus nog niks van in huis gekomen.
Wel goed dat ze van die mottige launcher af zijn, want daar was in het begin toch echt bakken kritiek op.
Klopt 100%, uit wat ik had verstaan zaten ze met een groot probleem omdat hun uitgever Russisch was (My.Games). Normaal gingen ze hun infrastructuur gebruiken. Door de boycot kon dit niet meer en hebben ze het zelf een mottige launcher moeten ontwikkelen. De eerste dagen geraakte je er zelf niet op... . Nu is het echt wel leuk en vrij evenwichtig. Het is iets tactischer dan COD, dus afhangend van wat je graag speelt zou ik je COD of WW3 aanraden.
 
Gisteren avond nog één potje gespeeld.
Ging wel lekker..
Alleen de voertuigen zijn nog altijd vrij laggy in movement.
Als je die ziet voorbij rijden of je zit zelf als passagier bij iemand, gaan die echt in schokken over de map.
 
  • Leuk
Waarderingen: Patj
Gisteren avond nog één potje gespeeld.
Ging wel lekker..
Alleen de voertuigen zijn nog altijd vrij laggy in movement.
Als je die ziet voorbij rijden of je zit zelf als passagier bij iemand, gaan die echt in schokken over de map.
Goh dat heb ik niet echt gehad. Is je verbinding goed?

Op 8 december komt het eerste seizoen uit:

 
Gisteren avond nog één potje gespeeld.
Ging wel lekker..
Alleen de voertuigen zijn nog altijd vrij laggy in movement.
Als je die ziet voorbij rijden of je zit zelf als passagier bij iemand, gaan die echt in schokken over de map.
Als je interesse hebt er staat nu zelfs een red devil SCAR (Belgisch thema dus) in de online shop ;-) . Seizoen 1 vind ik trouwens best wel interessant, het spel is stabiel en ze komen ook eens op wat minder bekende plekken.
 
Moet eerlijk zijn, ik speel het niet meer.
Hun release is zodanig gefaald dat het spel gewoon ten dode opgeschreven is.

Jammer want het had potentieel.
 
Moet eerlijk zijn, ik speel het niet meer.
Hun release is zodanig gefaald dat het spel gewoon ten dode opgeschreven is.

Jammer want het had potentieel.
Aantal maanden later:

Het spel is ondertussen echt een stuk beter geworden. Serverproblemen opgelost en ze hebben juist een "hardcore" modus gereleased.

 
Aantal maanden later:

Het spel is ondertussen echt een stuk beter geworden. Serverproblemen opgelost en ze hebben juist een "hardcore" modus gereleased.


Kan zijn, maar als ik zie op SteamDb dat er maar 300 man aan het spelen is.. mja dat is voor mij 'dood'.
Jammer, maar hun serverproblemen heeft hen de das omgedaan, dat krijgen ze niet meer recht getrokken, of er moeten een paar top streamers die game coveren om terug een boost te kunnen krijgen.
 
Die game was leuk tot de nieuwe versie plots gratis is geworden en veel kleinschaliger?? Daarna afgehaakt wegens andere games.
 
Terug
Bovenaan