K KnnthSllr New member iTrader: 100% (108/108) 13 november 2021 #1 Zoals de titel het zegt, heb ik nog een code liggen voor World of Warcraft, met 90 dagen game time.
Thumbkin Member Zottegem iTrader: 100% (10/10) 14 november 2021 #2 25€ mocht je bieden toelaten. Dit is toch enkel een code om gametime toe te voegen vermoed ik en niet om een nieuwe account te maken met gametime bij?
25€ mocht je bieden toelaten. Dit is toch enkel een code om gametime toe te voegen vermoed ik en niet om een nieuwe account te maken met gametime bij?
zaj Redacteur iTrader: 100% (25/25) 16 november 2021 #3 zeker dat die op EU werken? voor zover ik weet verkopen ze in europ enkel 60 dagen gametime cards.
Thumbkin Member Zottegem iTrader: 100% (10/10) 22 november 2021 #4 Komt er ook nog een reactie van de OP? Het is ondertussen toch al meer daneen week geleden...
Cyaankali Member Berchem iTrader: 100% (155/155) 30 november 2021 #5 Thumbkin zei: Komt er ook nog een reactie van de OP? Het is ondertussen toch al meer daneen week geleden... Klik om te vergroten... Hoi Thumbkin, Report de thread en men zal wel actie ondernemen.
Thumbkin zei: Komt er ook nog een reactie van de OP? Het is ondertussen toch al meer daneen week geleden... Klik om te vergroten... Hoi Thumbkin, Report de thread en men zal wel actie ondernemen.
K KnnthSllr New member iTrader: 100% (108/108) 1 december 2021 #6 Thumbkin zei: Komt er ook nog een reactie van de OP? Het is ondertussen toch al meer daneen week geleden... Klik om te vergroten... Mijn excuses, ik dacht dat ik een melding ging krijgen wanneer er een reactie kwam
Thumbkin zei: Komt er ook nog een reactie van de OP? Het is ondertussen toch al meer daneen week geleden... Klik om te vergroten... Mijn excuses, ik dacht dat ik een melding ging krijgen wanneer er een reactie kwam
K KnnthSllr New member iTrader: 100% (108/108) 1 december 2021 #7 zaj zei: zeker dat die op EU werken? voor zover ik weet verkopen ze in europ enkel 60 dagen gametime cards. Klik om te vergroten... Het is effectief een digitale key: ´World of Warcraft 90 DAYS Pre-Paid Time Card EU´
zaj zei: zeker dat die op EU werken? voor zover ik weet verkopen ze in europ enkel 60 dagen gametime cards. Klik om te vergroten... Het is effectief een digitale key: ´World of Warcraft 90 DAYS Pre-Paid Time Card EU´
Thumbkin Member Zottegem iTrader: 100% (10/10) 1 december 2021 #8 KnnthSllr zei: Mijn excuses, ik dacht dat ik een melding ging krijgen wanneer er een reactie kwam Klik om te vergroten... Dat kan maar dan moet je zelf eerst "volgen" aanzetten + kiezen voor melding. Dat gaat niet vanzelf
KnnthSllr zei: Mijn excuses, ik dacht dat ik een melding ging krijgen wanneer er een reactie kwam Klik om te vergroten... Dat kan maar dan moet je zelf eerst "volgen" aanzetten + kiezen voor melding. Dat gaat niet vanzelf
K KnnthSllr New member iTrader: 100% (108/108) 1 december 2021 #9 Thumbkin zei: 25€ mocht je bieden toelaten. Dit is toch enkel een code om gametime toe te voegen vermoed ik en niet om een nieuwe account te maken met gametime bij? Klik om te vergroten... Dit is een digitale key / code om gametime toe te voegen op je account, geen nieuwe account ofzo. €25 vind ik iets te weinig, vanaf €30 wil ik noteren.
Thumbkin zei: 25€ mocht je bieden toelaten. Dit is toch enkel een code om gametime toe te voegen vermoed ik en niet om een nieuwe account te maken met gametime bij? Klik om te vergroten... Dit is een digitale key / code om gametime toe te voegen op je account, geen nieuwe account ofzo. €25 vind ik iets te weinig, vanaf €30 wil ik noteren.
Thumbkin Member Zottegem iTrader: 100% (10/10) 1 december 2021 #10 KnnthSllr zei: Dit is een digitale key / code om gametime toe te voegen op je account, geen nieuwe account ofzo. €25 vind ik iets te weinig, vanaf €30 wil ik noteren. Klik om te vergroten... Sorry maar ik blij bij 25€. Er zijn andere sites te vinden waar 60dagen speeltijd voor <9€/maand wordt aangeboden
KnnthSllr zei: Dit is een digitale key / code om gametime toe te voegen op je account, geen nieuwe account ofzo. €25 vind ik iets te weinig, vanaf €30 wil ik noteren. Klik om te vergroten... Sorry maar ik blij bij 25€. Er zijn andere sites te vinden waar 60dagen speeltijd voor <9€/maand wordt aangeboden