Wifi-signaal (drastisch) verbeteren: Ubiquiti of andere?

Ik weet niet welke switch je bedoelt die 1K kost?

Ik dacht dat je de deze bedoelde :tongue:

@Lint : heb ik dan idd ook gedaan, UDR + U6-Pro besteld. :lint:
Nu nog zien dat ik die ergens min of meer subtiel kan ophangen - want die dingen functioneren niet zo goed als ge ze gewoon ergens neerlegt (en dus de bolle kant naar boven ligt), zeker?

Als blijkt dat ik toch nog extra power nodig heb, kan ik idd nog een U6-Lite + USW-Flex bijbestellen en die in de bureau/gameroom aansluiten zoals je aangeeft @zephir . Heldere uitleg :smile:

Toch besteld via Bol (beiden waren daar op voorraad), ze komen morgen toe, zeer benieuwd naar de resultaten!
 
Ik dacht dat je de deze bedoelde :tongue:

@Lint : heb ik dan idd ook gedaan, UDR + U6-Pro besteld. :lint:
Nu nog zien dat ik die ergens min of meer subtiel kan ophangen - want die dingen functioneren niet zo goed als ge ze gewoon ergens neerlegt (en dus de bolle kant naar boven ligt), zeker?

Als blijkt dat ik toch nog extra power nodig heb, kan ik idd nog een U6-Lite + USW-Flex bijbestellen en die in de bureau/gameroom aansluiten zoals je aangeeft @zephir . Heldere uitleg :smile:

Toch besteld via Bol (beiden waren daar op voorraad), ze komen morgen toe, zeer benieuwd naar de resultaten!

Die "schotels" zijn gemaakt om op een plafond te bevestigen, maar je kan die evengoed ondersteboven leggen... Je kan het stralingspatroon van die dingen kan je opzoeken maar is min of meer gelijk aan stralen haaks op de kromming van die bolle kant... Ja kan die ook verticaal ophangen als je directioneel ergens naartoe wil stralen (bijvoorbeeld de tuin in).

Veel plezier ermee! Keep us posted...
 
Zelfs als ge ze gewoon neerlegt straalt dat best ver. Het straalt uiteraard het minst naar de "platte" kant.
 
Terug
Bovenaan