Disney+ What if..?

sink

Well-known member
Crowdfunder FE
JopIB7c.jpg


 
I'd totally watch a live action Captain Carter :love:

Haley Atwell is dan ook een topactrice (& droomvrouw :love2:), jammer dat haar serie zo snel gestopt is destijds. Er is misschien nog wel hoop (inclusief geruchten)
dat ze wel eens zou kunnen opduiken in Dr. Strange & The Multiverse of Madness
 
Haley Atwell is dan ook een topactrice (& droomvrouw :love2:), jammer dat haar serie zo snel gestopt is destijds. Er is misschien nog wel hoop (inclusief geruchten)
dat ze wel eens zou kunnen opduiken in Dr. Strange & The Multiverse of Madness
oyOSI2a.jpg

Photoshop, maar zou idd wel eens kunnen opduiken in Doctor Strange 2
 
Net de eerste aflevering gezien. Ik ben nog niet helemaal mee met de animatiestijl. Langs de ene kant ziet het er visueel goed uit, maar de bewegingen van personages en vooral lipsync had toch wat beter mogen zijn. Ik had misschien liever een iets simpelere stijl gezien, maar dat is persoonlijke smaak.

Ik vond het zeker interessant om andere personages een bepaalde rol te zien spelen. Maar doordat ze een film van + 2 uur in een aflevering van +- 25 minuten moeten steken voelt het soms nogal van de hak op de tak springen.

Chapeau dat ze zoveel van de originele cast hebben terug kunnen halen. En zelfs de vervangers doen het goed. Ik was toch wel even in de waan dat Chris Evans terug was gekomen om de stem van Steve Rogers in te spreken.

Ik ben alvast benieuwd naar de volgende afleveringen. Hoewel het geen slechte film is, is The First Avenger ook niet bepaald mijn favoriete MCU film.
 
Laatst bewerkt:
Haley Atwell is dan ook een topactrice (& droomvrouw :love2:), jammer dat haar serie zo snel gestopt is destijds. Er is misschien nog wel hoop (inclusief geruchten)
dat ze wel eens zou kunnen opduiken in Dr. Strange & The Multiverse of Madness

Jammer dat haar 2e seizoen zo slecht was :headshake:
 
Blijkbaar vrij weinig animo voor deze reeks hier.

De 2de aflevering was een pak beter dan de eerste naar mijn mening en voorlopig zelfs mijn favoriet. Deze keer werd niet de volledige film gewoon 1-op-1 verteld maar waren er verschillende unieke aspecten aan het verhaal. Veel personages krijgen een totaal ander verhaal en de Ravagers zijn hier totaal anders dan in de rest van de MCU. Toch spijtig dat dit 1 van de laatste vertoningen van Chadwick Boseman is als T'Challa.

De 3rde aflevering was ook weer top te noemen met een unieke verhaallijn die je niet snel in het algemene film universum zal zien. Ook weer mooi om te zien dat meerdere acteurs hun rol hier opnieuw opnemen.

De referenties naar Thor waren ook wel keer op keer geweldig. :laugh:

En om alle Avengers stuk voor stuk te zien sterven, ondertussen Loki en de Asgardians wraak te zien komen nemen, een heerlijke verhaallijn om te volgen. En op het einde is het hem dan ook nog eens eindelijk gelukt om als winner uit de bus te komen

Het is wel eens verfrissend moet ik zeggen om iets uit de MCU te zien dat zich niet aan een bepaalde continuïteit moet houden. Of welke je gerust pas later kan zien zonder het risico te lopen de volgende 3 films niet te begrijpen.
 
Blijkbaar vrij weinig animo voor deze reeks hier.

De 2de aflevering was een pak beter dan de eerste naar mijn mening en voorlopig zelfs mijn favoriet. Deze keer werd niet de volledige film gewoon 1-op-1 verteld maar waren er verschillende unieke aspecten aan het verhaal. Veel personages krijgen een totaal ander verhaal en de Ravagers zijn hier totaal anders dan in de rest van de MCU. Toch spijtig dat dit 1 van de laatste vertoningen van Chadwick Boseman is als T'Challa.
Als ik mij niet vergis is dit zelfs de laatste
 
Ik dacht eerst dat het losstaande afleveringen waren en keek ze dus ook maar heel sporadisch.
Maar ik ben blij dat ik ze nu eens allemaal gezien heb. Wel een coole serie eigenlijk.
Ik snap wel niet waarom de Watcher zo'n probleem heeft met die infinity stones. In Loki is er toch net gebleken dat die infinity stones toch niets voorstellen in het groter verhaal? En de Watcher lijkt mij toch wel iemand die ook in het grotere verhaal meespeelt?
 
Terug
Bovenaan