Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Farsi. Tweemaal op reis geweest in Iran en ik vind het erg mooi klinken. Ook wel een taal met een zachte "G", iets wat Vlamingen onderscheidt van een groot deel van de Nederlanders die een harde, schrapende en haast gutturale "G" uitspreken die ik minder mooi vind klinken. Arabisch is ook een gutturale taal die ik minder aangenaam vind klinken. Vietnamees vind ik ook niet zo aangenaam klinken, dat klinkt dan weer heel erg nasaal.
Altijd een fascinatie gehad voor Russisch. Na 7 jaar avondschool, ook weer 7+ jaar geleden is mijn niveau even ok geweest en nu weer om zeep. De politiek buiten beschouwing gelaten vind ik dat nog altijd een mooie en systematische taal.
Spaans vind ik voor de hand liggend, een taal die in zowat elke regionale vorm wel aantrekkelijk is.
Keltische talen hebben ook altijd wat mysterieus, maar ken ik niet dus kan moeilijk zeggen dat ze aantrekkelijk zijn. Hier Bretoens: