Welke All in one Inktjet printer?

Galaxy

Banned
Beste ,

Welke all in one inktjetprinter best kopen , heb al vannalles gehad Dell(lexmark) Canon 2x en toch niet echt content van hoor.

inktjet suckt allemaal, bij sporadisch gebruik.

onlangs ook een brother in huis gehaald. echter omdat ik maar 1 pagina per maand ofzo print, zaten de inkt koppen weer eens verstopt, en heb ik heel het zootje mogen weg gooien.

beter laserprinter kopen, ook al print je amper. kan je dan 10 jaar weg met 1 toner.

Thx was ook al een gedacht van mij .
Wat denk je van dit model?

En zou die winkel betrouwbaar zijn?Vermoed van wel daar het in lijst van Tweakers pricewatch staat , maar nog nooit iets van gelezen/besteld.
je kan ook bij 123inkt.be bestellen? https://www.123inkt.be/Brother-DCP-...t-wit-3-in-1-DCPL2510DRF1-i44231-t606688.html

inktjet suckt allemaal, bij sporadisch gebruik.

onlangs ook een brother in huis gehaald. echter omdat ik maar 1 pagina per maand ofzo print, zaten de inkt koppen weer eens verstopt, en heb ik heel het zootje mogen weg gooien.

beter laserprinter kopen, ook al print je amper. kan je dan 10 jaar weg met 1 toner.
Naar mijn weten kan het poeder in de toner ook wel hard worden na verloop van tijd.

ik heb net gezien dat ik via bol.com al bij sneltoner.nl besteld heb gehad. was toen wel gewoon inktcardriges, maar die zijn vlot geleverd. Het heeft op bol.com ook overwegend positieve beoordelingen.

Terug
Bovenaan