Welk type kabel is dit?

LaCucaracha

Well-known member
Er is -vermoedelijk- een probleempje met de kabel die van mijn front dash cam naar de rear camera loopt. Ik had de helpdesk gecontacteerd met de vraag welk type kabel dat precies is en kreeg onderstaande link:



Ik koop hem liever niet daar, omdat hij mij redelijk overpriced lijkt voor een standaard kabel, al staat er nergens vermeld wat het exacte type is.

Iemand raad?

Thanks!
 
Micro of mini usb, moeilijk te zien, vind ik. Zie Google voor het verschil en vergelijk het met de aansluiting op je toestel. Maar een usb-kabel van 6m lang zal van deftige kwaliteit moeten zijn, wil je geen signaalverlies of andere problemen krijgen. Ik zou dus niet de eerste de beste prul van Amazon bestellen. Eerlijk gezegd lijkt 20€ me niet eens overdreven.
 
Bij die link staat er dit bij.

A129 Plus Rear Cable is unique, pay attention to the suitable cable version and length.

Lijkt mij eerder een proprietary kabel dat enkel zij gebruiken.

Als je de foto van de zijkant bekijkt lijkt het niet op mini-USB en Micro-USB. De pin-out is waarschijnlijk ook helemaal anders, normale USB-kabels verliezen power als je langer dan 5m gaat (zonder booster ertussen). Deze gaan tot 10m.

 
Terug
Bovenaan