Weekendje weg met partner

Mixhell

Well-known member
Momenteel op zoek om een weekend (1 nacht!) midden augustus ergens in België of Nederland te overnachten om ons 1 jaar huwelijk te vieren (zonder kinderen).

Echter zie ik door de bomen het bos niet meer. Had een aantal plekken gevonden maar ofwel onbeschikbaar ofwel enkel voor min. 2 of 3 nachten te boeken. Of misschien ben ik te kritisch... Daarom graag jullie suggesties!

Zodus:
  • 1 nacht zaterdag op zondag
  • Stad of platteland maakt niet uit. Idealiter klein stadje om rond te kuieren met gezellige bars en resto’s (type Den Haag, Maastricht, Sluis,…)
  • Indien meer platteland: mogelijkheid om fietsen te huren
  • Badkamer met bad of hottub of zwemgelegenheid
  • Airco (gezien augustus)
  • Max. 2u of 2u30 rijden (vanuit zuiderkempen)

Shoot!

Dees vond ik een topper: https://www.maasenmechelen.be/

Goed ontvangst, top diner s’avonds, gekend voor hun massages, uitgebreid ontbijt en ideaal om te fietsen of uitstap naar maastricht/maasmechelen village/roermond.

Al vrees ik dat zij wel eens volzet kunnen zijn :/. Moet er snel zijn.

Den haag, in combinatie met Delft of Kinderdijk
hebben wij gedaan in mei. was ideaal en dichtbij

Villa Ostinato in Oostende. Kleinschalig hotel, 6 suites voor telkens 2 personen, en ontbijt met bediening. Zeer goede ervaring gehad.

Mechelen is wel leuk om te doen. Hotel Vé is daar wel een aanrader. Ik ga ervanuit dat je Maastricht al gedaan hebt?

Zoek eens op Airbnb?
Kan je ook dingen vinden voor een nacht en wat specialere overnachtingen ook. Te zien hoe luxueus je wil gaan.

Ik kan De Zomere in Brugge wel aanbevelen.
Wordt uitgebaat door een tof koppel met oog voor de historie van het gebouw, en patron is zonder problemen champagne en bloemen gaan halen voor ons.
Enkel bad/hot tub ontbreekt wel.

Den haag, in combinatie met Delft of Kinderdijk
hebben wij gedaan in mei. was ideaal en dichtbij
Toevallig ook tips qua verblijf?
Mechelen is wel leuk om te doen. Hotel Vé is daar wel een aanrader. Ik ga ervanuit dat je Maastricht al gedaan hebt?
Maastricht nog niet gedaan nee!

Mechelen onlangs nog verbleven voor een trouw dus kennen we ondertussen wel.

Toevallig ook tips qua verblijf?

Maastricht nog niet gedaan nee!

Mechelen onlangs nog verbleven voor een trouw dus kennen we ondertussen wel.
Yesh

The golden storck hotel. Of was het stork....
Prima uitvalsbasis. Vlakbij station gelegen om met metro naar stadscentrum en trein 5 minuten naar delft.

Bovendien luxueus ontbijt voor wat was het... 10 euro ?

Terug
Bovenaan