Netflix Wednesday

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Wednesday verschijnt op 23 november op Netflix.

In Wednesday volgen we de schooljaren van de 16-jarige Wednesday Addams aan de Nevermore Academy terwijl ze haar paranormale gaven onder de knie probeert te krijgen. Daarnaast probeert ze een gruwelijke seriemoordenaar tegen te houden die haar stad terroriseert en is ze bezig met het oplossen van een moordmysterie waarbij haar ouders 25 jaar geleden betrokken waren. En dat alles terwijl ze ook nog haar nieuwe en ingewikkelde relaties op Nevermore moet onderhouden.

 
Trailer is wat te bombastisch voor mij, toch intrigeert het mij voldoende om het in het oog te houden.
Bedankt
 
beetje raar dat hier nog niet veel over gezegd is, toch één van de populairste Netflix series van't moment.

ik vond het wel aangenaam om kijken.
Er zaten te veel clichés in, een beetje te mainstream voor een Burton-creatie, en de plot was uiteindelijk wel voorspelbaar, maar uiteindelijk zit het toch allemaal beter ineen dan wat je op het eerste zicht zou denken.
 
JA, da's raar dat er hier weinig reactie op is. Vond het bijzonder leuk om naar te kijken, easy going.

Oh en Jenna Ortega natuurlijk. Yummie.
 
In het series topic is er al wat over gezegd. Ik heb me er in ieder geval ook prima mee vermaakt. Maar mag in het tweede seizoen nog wel iets duisterder voor mij.
 
Goede serie.
Jammer wel dat de serie teveel naar tieners gericht is.
Het mocht voor mij wel wat duisterder zijn.

Voor de rest een goede performance van de hoofdrolspeelster
 
Geen idee waarom deze serie zo opgehemeld wordt.
Ik heb een paar episodes bekeken en het kwam me allemaal nogal kinderachtig over.
En het helpt niet dat de hoofdactrice in elke episode een gezicht trekt alsof ze in haar broek gekakt heeft.
 
geweldige serie, samen met mijn madam (wonder boven wonder) en de jongste zoon volledig bekeken gedurende het weekend.
 
Ik heb het een week of drie geleden ook gebinged op 2 dagen, oeps. :shy: Vermakelijk is inderdaad de juiste omschrijving, geen hoogstaande topserie maar kijkt gewoon vlot weg.
 
Tienerserie inderdaad maar kijkt vlot weg zoals ELITE en Sex Education.

JA, da's raar dat er hier weinig reactie op is. Vond het bijzonder leuk om naar te kijken, easy going.

Oh en Jenna Ortega natuurlijk. Yummie.
Ze (20) speelt een 16-jarige tiener in de serie en ziet er zelfs nog jonger uit... veel yummie is daar (hopelijk) niet aan.
 
Gewoon erg vermakelijke serie ja. Beetje nostalgisch misschien ook. Maar goed uitgewerkt, vlot kijkend, en wat gelaagde humor.
Beetje voorspelbaar qua plot en karakterontwikkeling maar dat stoorde helemaal niet.

Inderdaad ook eerder een tienerserie, maar gelukkig niet overdreven klef of saai zoals ik het gevoel had na een seizoen Cobra Kai te kijken.
 
Ik sluit me aan bij de meeste van bovenstaande commentaren, goeie serie maar met momenten wat kinderachtig.
Persoonlijk vond ik het ook spijtig dat ze het Addams Family-liedje niet gebruikten, had nostalgischer geweest mét.
 
Terug
Bovenaan