Wat zou het zijn ?

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Bij het leeghalen van een zolder vond ik onderstaande grote fles. (ik denk 4-5 liter)
Gevuld met geelachtige doorzichtige vloeistof.
De fles zat in dezelfde grote doos waar ander materiaal stond van een trouwmemoria een bruidsboeket in een stolp zat (maar misschien heeft het er niks mee te maken).
IMG-20221011-162008792.jpg



ps: Mocht dit in een fout topic staan mag dit verplaatst worden (ik wist niet waar ik dit kon vragen op het forum).
 
Dat bezinksel voorspelt niet veel goeds precies. Als ik moet gokken zeg ik limoncello. Wil je ze niet open doen?

En ik denk dat dit eerder bij algemene fora thuis hoort, niet in B&S :)
 
Op het eerste zicht is het te donker voor limoncello denk ik. (Alhoewel, hoe oud is het?)

Het ziet er precies wel uit als de zelfgemaakte sinaasappellikeur die in heb staan. Alhoewel de mijne zo geen bezinksel heeft (en is ook al bijna een jaar oud).


Mijn gok zou dus een of andere zelfgemaakte drank zijn. Maar ik zou het niet riskeren om die nog op te drinken 😓
 
Op het eerste zicht is het te donker voor limoncello denk ik. (Alhoewel, hoe oud is het?)

Het ziet er precies wel uit als de zelfgemaakte sinaasappellikeur die in heb staan. Alhoewel de mijne zo geen bezinksel heeft (en is ook al bijna een jaar oud).

Mijn gok zou dus een of andere zelfgemaakte drank zijn. Maar ik zou het niet riskeren om die nog op te drinken 😓

Ik denk dat hel heel oud is +20 jaar, maar geen idee.
Ook daarom durf Ik het niet opentrekken , stel dat het toch een schat op zolder is :oi22: , of iets enorm zuur.

Er is trouwens geen bezinksel (is de weerkaatsing van de muur denk ik , enorm grote fles). Daarom ook een eyecatcher met de gele kleur.
Gefermenteerde pipi?


Kom jij proeven ? :thinking:;)
 

Hier misschien eens proberen?
 
Terug
Bovenaan