Wat kan als je gebannen bent?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulan

Well-known member
@Loser @coldplayke @BlackOccult @Tyfius

GEEN ambitie toe, laat me dat duidelijk stellen! 😇

Maar wat kan je wel en niet als je gebannen bent? Ik veronderstel dat je gewoon kan meelezen nog, maar geen bericht kan posten.

Maar kan je nog liken? Kan je nog zien als je getagd bent? Kan je nog pm's lezen en beantwoorden? Daar heb ik eigenlijk allemaal geen idee van. 🤷🏼‍♀️
 
Oplossing
Je kan niets meer "doen" op het forum. Je krijgt ook niets meer te zien.

Als je mail notifications aan hebt staan (wat de default is) krijg je een mail met de mogelijke ban reden. Het kan wel zijn dat die niet altijd ingevuld is als het om een automatische ban gaat, bijvoorbeeld als je teveel warnings opgestapeld hebt. Daar is de mod die de laatste warn uit deelt ook niet altijd van op de hoogte, als hij of zij dat niet zelf nakijkt.

Een thread ban ontneemt je de mogelijkheid tot reageren of andere acties binnen 1 thread. Je kan die wel nog lezen, maar er niet meer in reageren.

Meer informatie over de regels, warns, de termijn en gevolgd van teveel warns vindt je terug in deze thread...
Je kan niets meer "doen" op het forum. Je krijgt ook niets meer te zien.

Als je mail notifications aan hebt staan (wat de default is) krijg je een mail met de mogelijke ban reden. Het kan wel zijn dat die niet altijd ingevuld is als het om een automatische ban gaat, bijvoorbeeld als je teveel warnings opgestapeld hebt. Daar is de mod die de laatste warn uit deelt ook niet altijd van op de hoogte, als hij of zij dat niet zelf nakijkt.

Een thread ban ontneemt je de mogelijkheid tot reageren of andere acties binnen 1 thread. Je kan die wel nog lezen, maar er niet meer in reageren.

Meer informatie over de regels, warns, de termijn en gevolgd van teveel warns vindt je terug in deze thread: https://www.beyondgaming.be/threads/forumregels-warns.554/
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan