Wat doe jij om je klimmaat te redden?

Stel dat je klimmaat tijdens een beklimming in de problemen komt.. hoe zou jij hem redden? Of knip je zijn touw door en good riddance to him the freeloading bastard?
Gij zijt een propere gij. Ge weet toch dat uw maat voor dood achterlaten in wilde natuur keislecht is voor het milieu. Die zijn kleren bevat niet-afbreekbare biologische stoffen en kunnen leiden tot vergiftiging van kleine insecten. Volgens mij zijt gij ook zo het soort mens dat met een diesel rijdt en z'n houtkachel aansteekt als het 22 graden is. Ik kots daarvan. :puke:
 
Gij zijt een propere gij. Ge weet toch dat uw maat voor dood achterlaten in wilde natuur keislecht is voor het milieu. Die zijn kleren bevat niet-afbreekbare biologische stoffen en kunnen leiden tot vergiftiging van kleine insecten. Volgens mij zijt gij ook zo het soort mens dat met een diesel rijdt en z'n houtkachel aansteekt als het 22 graden is. Ik kots daarvan. :puke:

Wanneer gaan wij es klimmen?
 
Gij zijt een propere gij. Ge weet toch dat uw maat voor dood achterlaten in wilde natuur keislecht is voor het milieu. Die zijn kleren bevat niet-afbreekbare biologische stoffen en kunnen leiden tot vergiftiging van kleine insecten. Volgens mij zijt gij ook zo het soort mens dat met een diesel rijdt en z'n houtkachel aansteekt als het 22 graden is. Ik kots daarvan. :puke:
Ja maar @Tomski rijdt daarna met de fiets naar huis, dus dat compenseert wel!
 
Ik snap het nog niet.
Wat heeft de klimmaat aan meer planten?
Meer planten is meer Duvel is meer pis is meer water is meer planten is meer duvel etc etc.

DUVEL GVD.
IK RED DEN DUVEL.

Ik bedoel het klimaat. Anuna de Wever. More like Anuna den Toogklever amirite gentlemen
 
Godverdoeme, ik kan ni lezen als ik nuchter ben. Dan zie ik maar half.

Ge moet uw kameraad lokken met nen duvel.
 
Sorry gasten, per ongeluk mijn privéjet voor een vlucht van 50km gepakt.

En morgen neem ik mijn privé-cruiseschip voor de Schelde over te steken. Die voetgangerstunnel is voor marginalen.
 
Sorry gasten, per ongeluk mijn privéjet voor een vlucht van 50km gepakt.

En morgen neem ik mijn privé-cruiseschip voor de Schelde over te steken. Die voetgangerstunnel is voor marginalen.
Dat ge die voetgangerstunnel niet wilt nemen kan ik verstaan maar die privévlucht? Sorry vriend maar dat kunt ge ook met een oude dieselwagen doen hé.
 
Niets FUCK het klimaat, halveer wereldwijd de bevolking en we kunnen weer 50j verder dieselen zonder de aarde opwarmt!

Maar maakt dat de man op de straat maar eens wijs ... !!!
 
Terug
Bovenaan