Wat als

REpute

Well-known member
schaken eigenlijk niet echt bestaat maar de spelers gewoon maar random pionnetjes verzetten op witte en zwarte vakjes en af en toe een timer stopzetten
 
schaken eigenlijk niet echt bestaat maar de spelers gewoon maar random pionnetjes verzetten op witte en zwarte vakjes en af en toe een timer stopzetten
WAT ALS:
die timer niet kan worden stopgezet?
Moeten ze dan door blijven gaan?
zonder te eten? Dat kan nog terwijl de andere een zet doet?
zonder pipie en/of kakka te doen?
Da kan ni!
Eèikes! Vies!
 
Euh de timer telt af.. Post=nutteloos.
Ik ben een heel verdraagzame vrouw DUS ik kan verdragen dat je mij verwijt (ja, ni echt verwijten he) dat mijn post nutteloos is.
MA-AAAR ... in de OP wordt wel degelijk gesproken over 'een timer af en toe stopzetten'.

Ik wil geen ban krijgen vanwege off-topic, (en de TO heeft altijd gelijk), dus ben ik meegegaan in het verhaal.

JOUW POST IS NUTTELOOS.

Weet je wat, we zullen het aan de raad der wijzen vragen. (💋💋💋😍😍😍😍😉😉😉😇😇😇)
 
Ik ben een heel verdraagzame vrouw DUS ik kan verdragen dat je mij verwijt (ja, ni echt verwijten he) dat mijn post nutteloos is.
MA-AAAR ... in de OP wordt wel degelijk gesproken over 'een timer af en toe stopzetten'.

Ik wil geen ban krijgen vanwege off-topic, (en de TO heeft altijd gelijk), dus ben ik meegegaan in het verhaal.

JOUW POST IS NUTTELOOS.

Weet je wat, we zullen het aan de raad der wijzen vragen. (💋💋💋😍😍😍😍😉😉😉😇😇😇)
Na hun zet dan zetten ze de timer stop zodat hij niet verder aftelt. Als ze weer aan zet zijn dan gaat hij weer aftellen.

DUS: post = nutteloos.

Komt ervan als je beweert dat ik jaloers ben op gekke Judas @Forumgebruiker
 
Na hun zet dan zetten ze de timer stop zodat hij niet verder aftelt. Als ze weer aan zet zijn dan gaat hij weer aftellen.

DUS: post = nutteloos.

Ik moet in jou mijn meerdere erkennen!
Ik ben een vrouw die haar ongelijk kan toegeven.


Komt ervan als je beweert dat ik jaloers ben op gekke Judas @Forumgebruiker

Die bijkomende uitleg is niet nodig, dat had ik dan weer wél door! (niet altijd dom blondje)
 
Terug
Bovenaan