Warcraft, Zelda of Pokémon collectibles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier nog een CIB Saphire en Emerald liggen (dubbel). Paar losse games ook, waaronder crystal.
Maar ja, de prijzen niet niet de minste tegenwoordig.
 
Heb hier nog een CIB Saphire en Emerald liggen (dubbel). Paar losse games ook, waaronder crystal.
Maar ja, de prijzen niet niet de minste tegenwoordig.
Heb je foto's van Crystal? Eventueel wel interesse hier.

Uiteraard, moest CoxM deze willen is deze eerst voor hem aangezien het zijn thread is :smile:
 
Heb hier nog een CIB Saphire en Emerald liggen (dubbel). Paar losse games ook, waaronder crystal.
Maar ja, de prijzen niet niet de minste tegenwoordig.

Heb je foto's van Crystal? Eventueel wel interesse hier.

Uiteraard, moest CoxM deze willen is deze eerst voor hem aangezien het zijn thread is :smile:
Heb niet de grote passie voor games, eerder statues, boeken, guides, dus doe gerust ;)
 
Heb je foto's van Crystal? Eventueel wel interesse hier.

Uiteraard, moest CoxM deze willen is deze eerst voor hem aangezien het zijn thread is :smile:
Ja, zeker, enige dat ik je wel al kan zeggen nu is dat de batterij van de game plat is. Dit wil dus zeggen dat hij niet saved.
Maar van mijn eigen collectie zijn er nog die het hebben en eigenlijk moet ik ze allemaal een vervangen, of laten vervangen.

Misschien dat ik daar binnenkort eens voor kijk en dan laat ik je iets weten, hoe klinkt dat? Tenzij je zegt, ah maar dat kan ik zelf ook wel geen probleem...

Edit:
 
@bunkerbudy

De save battery heeft voor mij geen belang. Voor mij is het enkel belangrijk dat de cartridge en sticker in goede conditie zijn en dat ziet er zo wel uit.

Hoeveel vraag je incl. verzending?
 
@bunkerbudy

De save battery heeft voor mij geen belang. Voor mij is het enkel belangrijk dat de cartridge en sticker in goede conditie zijn en dat ziet er zo wel uit.

Hoeveel vraag je incl. verzending?
Pom pom pom altijd ne moeilijken.

Zeker niet de gangbare over de top prijzen van €60+ maar wat dan wel... de cartridge heeft wel zijn gebruikers sporen, misschien niet altijd 100% duidelijk op de foto met die iets meer glossy prints. Ik dacht mss ergens rond de €40 - €45 afhankelijk van wat en hoe qua verzending.

Poging tot zuiverdere foto met meer licht op. Je ziet die licht streepjes enzo eh, das wat ik bedoel met die gebruikerssporen. Als het te veel is doe gerust zelf je tegenbod maar hoor.

247192445_135644622093525_5838801733994570714_n.jpg
 
Zeker interesse. Hoeveel vraag je ervoor?
Goh, je mag zeker een bod doen. Was niet van zin ze perse te verkopen ofzo maar ze liggen na de verhuis in een doos en zag deze thread, dus jij zal er meer plezier aan hebben. Ik zal vanavond eens opzoeken wat ze ongeveer kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan