Waar zitten jullie vast voor het moment

D

Deleted member 451

Guest
Misschien een handig idee om een algemene thread te starten voor gamers, om te posten waar ze juist vast zitten, en of er geholpen kan worden met hints of tips door andere gamers.


Ik begin alvast:
NEED FOR SPEED: RIVALS (2013) op ps4.

Zit op het laatste level vast, waar je als racer die 'grand tour' hot pursuit moet winnen, van maar liefst 45 KM.
In het begin gaat het nog best goed, maar naar het einde toe, waar al je mede racers als kapot gewrecked zijn, en de politie enkel op mij begint te focussen, kan ik het echt niet meer aan. Nogtans mijn auto , beste ferrari F12 in de game, maximaal ge upgrade met alles op max (vooral strenght en durability is nodig, maar gewoon alles gemaxed), ook sterkste shockwaves en sterkste electropulses om de polities af te houden, en overal passeer ik de garages om de car health terug op maximaal te krijgen....
Toch strand ik op 5 km van het einde :( Telkens op min of meer de zelfde plaats
Weet niet echt meer wat nog te doen...
 
Misschien een andere auto proberen? Ene die misschien trager is maar wel sterker?
Hmm nee ik heb al de sterkste wagens (ford mustang en nog een jaguar die ik gekocht heb via ps store, met 8.7 op 10 endurance). Hoger dan dat bestaat niet, of kan je niet meer upgraden.

Het enige wat je kan doen, is auto's met "minder heat level" nemen, waardoor zogezegd minder politie vanaf de start achter je aan zit, maar dat maakt in praktijk precies toch weinig uit...
Het lukt me maar niet, maar ik denk dat ik het ga opgeven. Uiteindelijk bij het uitspelen, win je niet echt iets of zo behalve die Mclaren auto, anders ik heb al elke auto ge unlocked.

Wel weinig gamers die vast zitten in hun games precies :)
 
Hmm nee ik heb al de sterkste wagens (ford mustang en nog een jaguar die ik gekocht heb via ps store, met 8.7 op 10 endurance). Hoger dan dat bestaat niet, of kan je niet meer upgraden.

Het enige wat je kan doen, is auto's met "minder heat level" nemen, waardoor zogezegd minder politie vanaf de start achter je aan zit, maar dat maakt in praktijk precies toch weinig uit...
Het lukt me maar niet, maar ik denk dat ik het ga opgeven. Uiteindelijk bij het uitspelen, win je niet echt iets of zo behalve die Mclaren auto, anders ik heb al elke auto ge unlocked.

Wel weinig gamers die vast zitten in hun games precies :)
Youtube eens proberen? Zoals deze:


Misschien vang je daar tips op? Ik heb de indruk dat die Pagani zo hard gaat dat de flikken hem niet kunnen bijhouden.

Zelf zit ik niet vast in een game, omdat gamen al een tijd geleden is :( Mijn laatste game was ook Doom 2 dusja... da's op alles knallen dat beweegt :laugh:
 
Youtube eens proberen? Zoals deze:


Misschien vang je daar tips op?

Zelf zit ik niet vast in een game, omdat gamen al een tijd geleden is :( Mijn laatste game was ook Doom 2 dusja... da's op alles knallen dat beweegt :laugh:
Doom 2, je bedoelt die game van 1994 of wat :biglaugh: Ja deze ook gespeeld toen op de 5 diskette versie haha. Wel fun, met die hidden levels 31 en 32 (wolfenstein levels). En die commander keens die daar aan een strop hingen...

Ok thx ik probeer eens youtube !
 
Doom 2, je bedoelt die game van 1994 of wat :biglaugh: Ja deze ook gespeeld toen op de 5 diskette versie haha. Wel fun, met die hidden levels 31 en 32 (wolfenstein levels). En die commander keens die daar aan een strop hingen...

Ok thx ik probeer eens youtube !
Jaja uit 1994, die Doom 2 :) Ik ben ook bezig met Hellblade Senua's Sacrifice maar da's al maanden geleden.
Doom speel ik terug door naar Decino te kijken op Youtube.
Ik zag op Youtube trouwens een filmpje met die Ferrari ook ;)
 
Ben met de vriendin een adventure game aan het spelen: TKKG
Je moet om verder te raken Fur Elise spelen op een piano.
Dat lukt me maar niet 😓
Heb zelfs een oplossingsblad gevonden.
loesung04.jpg
 
Terug
Bovenaan