Volledig gezin tracken welke app ?

kenneke2.0

Banned
Platinum Trophy
Kort mijn zoon gaat midden gent in school, dochter zomergem..
Mijn vrouw heeft nu suiker ziekte, is er een app waar we allemaal kunnen zien waar wie is ? Liefst gratis. Als mijn vrouw lang weg blijft heb ik altijd schrik voor een hypo

Laatst bewerkt:
Ik gebruik Family Link voor onze zoon. Kunnen hem volgen wanneer hij naar en van school vertrekt. Krijgen hier ook een melding van. Ook instellen van totale schermtijd en zelfs per app kan ingesteld worden. Enige dat je moet hebben is een gmailadres (mss zijn er andere ook nog mogelijk). Is gratis...

Als iedereen een iPhone heeft, kun je Apple's eigen Zoek-mijn app hiervoor gebruiken.

Mijn vrouw heeft nu suiker ziekte, is er een app waar we allemaal kunnen zien waar wie is ? Liefst gratis. Als mijn vrouw lang weg blijft heb ik altijd schrik voor een hippo
Wij gebruiken al een tijdje Life360.
Hierbij kan je ook meldingen instellen als iemand op een bepaalde plaats aankomt of vertrekt.

Het is gratis, maar je kan betalen voor extra's. (Met de gratis bvb maar een beperkt aantal meldingen)

Wij gebruiken al een tijdje Life360.
Hierbij kan je ook meldingen instellen als iemand op een bepaalde plaats aankomt of vertrekt.

Het is gratis, maar je kan betalen voor extra's. (Met de gratis bvb maar een beperkt aantal meldingen)
Heb het geprobeerd maar dan zenden ze me naar andere app waar ik code moet invoeren in letters en kan alleen maar cijfers.

Wij gebruiken Life360, heel tevreden mee. Je kan ook een zone instellen als iemand die zone inkomt, krijg je een geluid als teken.

Mijn vrouw heeft nu suiker ziekte, is er een app waar we allemaal kunnen zien waar wie is ? Liefst gratis. Als mijn vrouw lang weg blijft heb ik altijd schrik voor een hippo
Nooit geweten dat er hippo's in Gent zijn. (je bedoelt wss hypo)

Zit ze op sensoren om permanent de suiker te volgen? Of enkel teststrips met bloed? Die Sensoren die continu bijhouden zijn wel zo in te stellen dat je die ook kan volgen. Bij mij kan mijn vrouw en mijn dokter als hem dat zou willen dat eigenlijk real-life opvolgen.

Mag ik dit een enge evolutie vinden?
Jij mag dat vinden.

TS geeft wel een reden mee.

Of het noodzakelijk is om de locatie te monitoren voor die reden laat ik in het midden. Je zou ook kunnen werken met een medisch alarm dat enkel een signaal uitzendt wanneer het nodig is. Locatie wordt dan op de achtergrond getraceerd. Er bestaan sensoren die je kan koppelen met je smartphone om zo automatisch een alert, inclusief locatie, uit te sturen bij een event. Lijkt me effectiever en efficiënter dan enkel locatie tracking.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan