Verzwaringsdeken

nixie

Well-known member
Crowdfunder FE
Wij zijn op zoek naar een verzwaringsdeken maar zien door het bos de bomen niet meer.
Wat zijn zoal goede merken en welke tips kunnen jullie geven ivm het type deken?

Alvast bedankt!
 
Ik heb er twee, één van 9 kg en één van 11 kg (en ja, ik leg die tegelijk op 😂).

Deze, maar da's al van een aantal jaar geleden, niet meer leverbaar en heb die gewisseld met iemand (voor die van 9 kg) en deze (zelfde als Taz hierboven).

Die eerste is warm, de tweede is luchtiger en groter.
 
Denk dat we er thuis sowieso elk 1 gaan moeten nemen.
Ik heb het altijd te warm, mijn vriendin altijd te koud :p

Maar als ik zo lees zijn jullie niet echt merk gebonden?
 
Nee, een verzwaringsdeken moet gewoon zwaar te zijn voor mij en dat zijn ze allemaal 🤷‍♀️ Maar ik ben daarnaast een koukleum dus een te warme deken of zo maakt mij ook niet uit.

'k Denk dat het gewoon ook zo is dat er niet bijzonder veel opties zijn of zo, bij een verzwaringsdeken. 't Is gelijk een maatbeker of zo, ik denk niet dat er daar iemand voor merkgebonden is. Het doet gewoon wat het moet doen.
 
Ik denk dat merk niet echt uitmaakt, het enige waar ik rekening mee zou houden, is dat je ze kan wassen indien nodig.
 
Ah ja, het was gedeelte is een beetje een vraagstuk.
Kan zoiets gewoon in u wasmachine?
 
Ik stel mij oprecht de vraag of zoiets helpt.
Ik kan mij niet voorstellen hoe 10kg extra gewicht op uw lichaam een impact kan hebben.
 
Ik stel mij oprecht de vraag of zoiets helpt.
Ik kan mij niet voorstellen hoe 10kg extra gewicht op uw lichaam een impact kan hebben.

De druk helpt om je rustig te maken. Een soort van prikkel die binnenkomt en waar je de aandacht aan moet geven en waar je je uiteindelijk aan overgeeft, zou je kunnen zeggen. Er bestaan bijvoorbeeld ook drukvesten en dergelijke om kindjes rustig te maken.
 
Terug
Bovenaan