Versturen PS games

Flame

Active member
Crowdfunder FE
Hallo,

Ik zou voor de eerste keer PS5 game willen verkopen hier op het forum. Ik zie mensen 2 euro voor een verzending aanrekenen. Maar hoe werkt dit precies? Goedkoopste pakketpost bij bpost is al 4,5 euro als ik me niet vergis. Hoe werkt de verzending van 1 PS game precies hier op buy&sell?

Mvg
 
Gewoon een wit a4blad past net over een dvd cover. Als je het zeer netjes wilt doen gebruik je er 2. Beetje plak en knip werk wel.
Je hebt ook enveloppes op maat van dvd die eens zo makkelijk zijn. Wel enkel in bulk als'k me goed herinner(min pak van 50).

Steek de disk overigens tussen de plastiek van de dvd waar de cover bij zit, blijft die ook stevig zitten. Werkt beter dan een dure gebubbelde enveloppe.
 
Hallo,

Ik zou voor de eerste keer PS5 game willen verkopen hier op het forum. Ik zie mensen 2 euro voor een verzending aanrekenen. Maar hoe werkt dit precies? Goedkoopste pakketpost bij bpost is al 4,5 euro als ik me niet vergis. Hoe werkt de verzending van 1 PS game precies hier op buy&sell?

Mvg
Bubbel-enveloppen gaan halen in Action, zeer goede trouwens. Ik kleef er wel nog extra plakband op, op de sluiting.


En gewoon verzenden met postzegels, meestal 2 of 3. Geen eticket afdrukken van 4,70€
Of je kan zeggen in het Postkantoor, meestal rond de 2-3€ dacht ik
 
Terug
Bovenaan