Verkeerde levering Amazon

Bigbuddha

Active member
Mijn schoonmoeder zit nogal op amazon voor prullerij. Vandaag stond voor de deur een pakket met haar adres en naam op. De naam is specifiek die van Amazon. Ze gebruikt daar variatie op haar voornaam. Ze heeft geen weet van bestelling, er zijn er ook geen bestellingen zichtbaar in haar account, en geen transacties op haar visa. In de doos zit redelijk wat electronica twv 2000 euro. Wat nu? Afwachten? Amazon zelf contacteren? Gaan ze Amazon dat zelf komen halen? Wij gaan uiteraard geen extra kosten doen om te verzenden.
 
Net van amazon chat functie het bestelnummer moeten doorgeven... hun reactie:

Upon checking here that was coming from Amazon Germany, You can keep the item or donate it, what ever covenience with her. It's an error. We will take care of this.

Toch maar screenshotje van genomen :crazy:

Amazon is 1 van de makkelijkste winkels op het gebied van verkeerde leveringen.
Ik heb vorig jaar een verkeerde capaciteit SSD geleverd gekregen en mocht hem ook houden + 10 dagen later de juiste ook nog eens ontvangen.

Ik heb met zalando ook onlangs iets gelijkaardig voorgehad maar daar ging het wat moeizamer.
Ik had de levering gekregen van iemand die 30km van mijn adres woont ipv mijn levering.

Ze wouden mijn levering pas in orde maken als IK eerst zorgde dat dat terug kwam (via ophaalpunt of post) ... ja tarara ziet dat van hier.
En ik had nog niet eens betaald, was betaling na levering.
Ik woon al in een klein dorp waar er geen postkantoor/afhaalpunt is, en ik ga niet uren gaan aanschuiven (covid regeling) aan het postkantoor 10 km verder voor hunne zever.
Na twee dagen discussie hebben ze mijn uiteindelijk mijn factuur als "betaald" gezet , en dus ook mijn bestelling niet opgestuurt.

De vrouwenkleding die ik ontving heb ik dan maar aan mijn zus gegeven, niet dat ze het wellicht wat vond, heb het haar nog niet zien dragen maar soit :)

En dat was de laatste keer zalando, genoeg mogelijkheden.
 
Terug
Bovenaan