VALORANT

C43

Active member
n Valorant nemen twee teams van elk vijf spelers het tegen elkaar op, waarbij zij de rol aannemen van “agenten” die over unieke vaardigheden beschikken. Daarbij wordt gebruik gemaakt van een economisch systeem om wapens en vaardigheden te kopen. In de klassieke modus moet het aanvallende team een bom, de “Spike” genaamd, op een bepaalde plek plaatsen. Als het aanvallende team de Spike met succes beschermt en tot ontploffing weet te brengen, wint het de ronde en verdient het een punt. Als het verdedigende team de Spikemet succes onschadelijk weet te maken of als de 100 seconden durende timer afloopt alvorens de bom is geplaatst, wint het verdedigende team de ronde en krijgt het een punt. Als de aanvallers alle verdedigende teamleden elimineren, winnen ze een ronde. Evenzo wint het verdedigende team, wanneer ze alle aanvallende teamleden elimineren. Het eerste team dat het merendeel van de 25 rondes wint, wint de wedstrijd zouden de 2 teams nu beiden 12 rondes winnen wint het eerste team dat een voorsprong heeft van 2 rondes.

Nog mensen die op console spelen? Ik heb vroeger veel cs1.6 en css gespeeld. Ik herleef mijn jeugd en het bevalt me wel

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan