Web U413 installeren op eigen website

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
Voor een projectje zou ik graag een kopie hebben van de U413 website. Voor zij niet in de know, dat is een command line forum dat vroeger populair was, maar al enkele jaren offline is. Ze hebben echter wel de source code vrijgegeven: https://github.com/U413/defunct-u413

Nu is zo'n command line forum ideaal voor een project dat ik wil doen met wat vrienden. De vraag is echter hoe ik van deze source code een functionele website kan maken. Eigen boards en commando's maken etc. Maar stap 1 is dus dit werkende krijgen op mijn eigen website die gehost is bij Versio.

Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Ik ken er echt niets van dus het is niet gewoon de commando's geven (die staan geloof ik zelf in de readme van het project), maar ook stap voor stap zeggen waar ik ze invoer etc.


Alvast bedankt.
 
Ik vrees dat dit bij Versio niet gaat gaan, of toch niet met een standaard web hosting pakket. De applicatie maakt namelijk gebruik van Python (de .py files in de /api folder), wat niet inbegrepen/ondersteund wordt door die pakketten. Daarvoor ga je al moeten kijken naar een server die dat ondersteund, en dan kom je al snel bij een VPS uit.
 
Terug
Bovenaan