Meubilair Tv-meubel + Salontafel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15/07/2022 00:00

toru

Well-known member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (37/37)
Algemene informatie/specificaties
Salontafel
Tv-meubel 125 euro voor het geheel. (Tv-meubel + salontafel)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Lier
Hoi!

Wegens verhuis, en lichte verandering van interieur, verkoop ik een tv-meubel en salontafel.

Aangekocht een 8 jaar terug in een bekende meubelwinkel uit de buurt. Ze zijn van het Belgisch merk Recor. Geen extreme high-end, maar wel een hoge kwaliteit.


Qurio-C061-1024x768.jpg

Links is een horizontale schuif (gaat over het open vak) met daarin 2 schabben. Onder het open vlak is ook nog een enorm grote schuif.

Salontafel is een vierkant zonder schuif, maar wel in dezelfde stijl als hieronder.

Qurio-C076-C196-1024x724.jpg


Lichte schade aan de salontafel onderaan, maar dat gaat wat over putjes en schaafjes. Geen ernstige dingen. Foto’s kunnen apart gestuurd worden indien gewenst.

Prijs voor het geheel is 125 euro. Uiteraard enkel afhaling, de postbode zal lachen anders ;-).
Moet zo snel mogelijk weg hier. Kan opgehaald worden in de tweede week van juli, of de laatste week.

Staat ook te koop via FB en binnenkort tweedehands
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de afmetingen?
Kan dat uit elkaar gehaald worden en in een gewone auto worden meegenomen?

Tv meubel: 170 cm lang, 60 hoog, 50 diep
Salontafel: 70x70x40

Uiteenhalen zou misschien kunnen maar zou ik niet aanraden. Het is niet met schroeven zoals bv bij Ikea. Er gaan ook gelijmde dingen bijzijn.

Ik verlaag de prijs naar 125 trouwens.
 
Tv meubel: 170 cm lang, 60 hoog, 50 diep
Salontafel: 70x70x40

Uiteenhalen zou misschien kunnen maar zou ik niet aanraden. Het is niet met schroeven zoals bv bij Ikea. Er gaan ook gelijmde dingen bijzijn.

Ik verlaag de prijs naar 125 trouwens.

Deze ga ik helaas niet in de wagen krijgen.
Hoop dat je ze snel kunt verkopen!
 
  • Leuk
Waarderingen: toru
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan