Tv kopen waar?

jimmyr

Active member
Hallo

Sta op het punt een nieuwe Tv te kopen, heb al een paar leuke prijs offertes maar ben er nog niet uit bij welke winkel ik ga toehappen

Op de lijst staan nu

Tv Smits
Platte tv
Stevens Budel

Heb je nog bij andere goede ervaringen of minder goede hoor ik het graag.

Mijne komt van platte tv, heel mooie deal gedaan en ze hebben me ook opgebeld waarom hij zo scherp van prijs was ( 2 dode pixels in de hoek). Dan kon ik hem nog annuleren.

Uiteindelijk 900€ betaald voor een qled die normaal 1600€ kost. Ook een heel vlotte afhandeling.

Frans de smet heeft het toestel niet op voorraad en verwacht het de volgende 6/8 weken ook niet, en als het er al was kon hij absoluut niet in de buurt komen qua prijs van bovenstaande 3.

Stevens is een kleine lokale shop prijs zit daar 100 euro duurder (wat op zich geen probleem is)

Tv smits geeft een zeer goede afhaal prijs en probeert ook geen extra's door je strot te duwen (levering kost wel149), platte tv zit met zijn gratis levering het goedkoopst al vertelt Platte tv in de chat beetje onzin over Tv smits en roepen ze hunzelf uit als de shop met de beste na service al lees ik van hun toch vrij veel klachten na 3/4 jaar die uiteindelijk wel opgelost geraken als de klant niet loslaat of dreigt met een rechtszaak

In de vele extra garantie verzekeringen en A-Z service geloof ik niet meer je hebt recht op een deugdelijk product in Nl is de gebruiksduurlijst 6 jaar voor tv’s van meer dan €1000, dus als je nu extra betaalde garantie of een service hebt maakt niet uit van de verkoper wordt verwacht dat die je een tv verkoopt die min 6 jaar meegaat dus na de 2 jaar fabrieksgarantie is de verkoper het aanspreekpunt als er iets mis is met de tv.

Zoek eigenlijk gewoon een winkel die na de verkoop en als de wettelijke 2 jaar fabrieksgarantie om is je niet in de kou laat staan en doet wat van hem verwacht wordt

Ik kocht mijn tv (en een kleiner model als 2de tv voor mijn broer) ook bij PlatteTV.

Enig minpunt was dat beide tv’s aangegeven stonden als besteld voor x uur is de dag nadien geleverd.
Ruim een uur voor dat tijdstip besteld op vrijdag, op’t sluitingsuur opeens telefoon uit Eindhoven.

Ik had de LG CX48 gekocht, die was inderdaad op stock maar niet in het depot van waar ze verzenden (ondanks dat het wel zo aangegeven was op de website).
Ze wouden mij wel het nieuwer model C16 aanraden.

Bij mijn eerste keuze gebleven, al had ik beter eens gevraagd of het nieuwer model rapper geleverd kon worden.
Het leek me toen eerder een verkooptrucje om een nieuwer model te verkopen.
In plaats van levering de zaterdag is het uiteindelijk de woensdag erop geworden zoals ze aan de telefoon beloofden.

Levering is goed verlopen en verder alles in orde, maar het was wel beter geweest dat ze in de chat voorafgaand aan mijn bestelling reeds melding gemaakt hadden hiervan/de correcte levertijd op hun website hadden gezet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan