Auto [TV] Drive

BuYcKi

Active member
Platinum Trophy
Misschien wel eens leuk om na te praten over de afleveringen? Nu, is hier wel al wat een wirwar aan topics.. dus we zien wel wat het geeft I guess.


Drive: het nieuwe autoprogramma op VTM | HLN.be

Magazine met een heleboel interessante weetjes en een eigenzinnige, positieve blik op de belangrijkste bijzaak ter wereld: de auto.

694



* Expliciet hier gepost en niet in het TV forum, omdat er dan sowieso geen animo zal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Aflevering 1:

Deze eerste aflevering staat in het teken van de Belgische autosector, met de twee elektrische modellen die in ons land gebouwd worden: de Volvo XC40 Recharge Twin is het model van de week en de Audi e-tron neemt het op tegen een elektrische step. De meeste vonken komen echter van de dreamcar, de Porsche Taycan Turbo.

Aflevering 2:

In deze aflevering zoeken we met Kia naar de auto van de toekomst en gaan we met de Polestar 2 een eco-challenge aan: van Oostende naar de Signal de Botrange en terug. De dreamcar is de BMW M4.

Aflevering 3:

In deze aflevering graven we in het verleden van Opel, racen we met de MINI Electric zonder het rempedaal te gebruiken en stellen we als scoop de BMW iX voor. De dreamcar is de Lamborghini Huracan EVO Fluo.
 
Heb ik precies compleet gemist (start op 11 april, dat is toch al tijdje geleden).

Ja, idem, kwam het daarnet ff tegen. Pas het einde even gezien. Is nu niet zo’n hoogstaande tv, maar is wel eens leuk om zien vind ik.. Ik volg ook niet alles op social media (te lui I guess), en op deze manier ben ik nog wat mee.
:unsure:
 
Terug
Bovenaan