Actualiteit Podcast Toogpraat

Monkytiger

Well-known member
Toogpraat met Tom Van Grieken.
Iemand deze al beluisterd?
Ik kreeg net een reclame op youtube van de aflevering met Rik Torfs.
Ga ik wel eens opzetten binnenkort denk ik.
 
Die 'opiniemakers' denken dat ze wel moeten in debat gaan met een partij die 23% van de stemmen haalt en ze kunnen TVG ook niet frontaal tackelen want de Belang achterban schofferen levert het omgekeerde resultaat op, ze steunen dan hun partij nog meer in hun onrealistische ideeën. Tom kiest er nu wel twee kwieten uit die hem zoiezo al niet de mond willen of kunnen snoeren.
 
De eerste aflevering met Abou Dyab Jahjah was echt een sterk debat. Respect voor mekaar, elkaar niet constant de mondsnoeren en mekaar reflecteren op de gedachten ideologie. Het was een gewaagde gast maar het pakte goed uit. Ik heb gisteren die met Rik Torfs beluisterd maar ben wat afgehaakt toen Tom zijn populistische praatjes bovenhaalde over kinderverkrachters enz. Dat moet hij absoluut niet doen om de achterban te paaien. Gewoon normaal doen, sereen zijn maar tegelijkertijd keiharde punten maken. Zal misschien later op de week nog een poging doen om het verder te beluisteren.
 
De eerste aflevering met Abou Dyab Jahjah was echt een sterk debat. Respect voor mekaar, elkaar niet constant de mondsnoeren en mekaar reflecteren op de gedachten ideologie. Het was een gewaagde gast maar het pakte goed uit. Ik heb gisteren die met Rik Torfs beluisterd maar ben wat afgehaakt toen Tom zijn populistische praatjes bovenhaalde over kinderverkrachters enz. Dat moet hij absoluut niet doen om de achterban te paaien. Gewoon normaal doen, sereen zijn maar tegelijkertijd keiharde punten maken. Zal misschien later op de week nog een poging doen om het verder te beluisteren.
Abou Jahjah is de laatste jaren inderdaad geëvolueerd van relschopper naar iemand heel interessant in het maatschappelijk debat.

Ik heb het trouwens al gedownload. Hopelijk beter dan die bagger van Dries VL.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan