Toneel

Horse

Well-known member
Wij zijn naar Parkplatz gaan kijken en was daar enorm van onder de indruk eerlijk gezegd. Titus De Voogdt en Robrecht Vanden Thoren zijn dus top acteurs 🙌

Wij doen dat niet (eerste keer) maar zouden dit gerust nog meer willen doen. Zijn er nog zo voorstellingen die de moeite waard zijn? Laat het hier zeker weten 👌👌

Ik ga dikwijls naar Antwerps Theater zien, ook enigste toneel dat ik ga zien eigenlijk.

Als niet Antwerpenaar soms wel moeilijk te verstaan wss.

Onlangs “Een Rits Te Ver” gezien. Met oa Donaat Deriemaeker en Ivan Pecnik.

Heeeeel slecht.

Ook Kolibri gezien, van theatergezelschap De Kroon. Stevig stuk, over zelfdoding. Met heel sterke muziek.

Onlangs “Een Rits Te Ver” gezien. Met oa Donaat Deriemaeker en Ivan Pecnik.

Heeeeel slecht.
Ik vind dat er dit jaar opvallend veel zo'n komische stukken op het publiek losgelaten worden, alsof er veel willen meesurfen op het succes van Het Prethuis en Sven De Ridder Company. Met wisselend succes, zo blijkt.

Ik vind dat fantastisch, natuurlijk Antwerpenaar hier.

Ben al veel van die voorstellingen gaan zien en die zijn echt wel goed.

Vorige keer samen met iemand uit Kortrijk gaan zien en die vond het ook geweldig.

Sven De Ridder company maakt volkstheater, maar doet dat wel op een goed niveau. De stukken zijn best sterk geschreven en je mag Sven De Ridder ook niet onderschatten als acteur eigenlijk. Ik heb dat stuk met die scouts gezien en daar zaten wel wat slimme elementen in. En Leen Dendievel .

Kan de titel hier niet veranderd worden in Theater? Toneel is toch eerder een term voor voorstellingen van de lokale toneelvereniging. En denk nu niet dat we daar veel over te vertellen hebben. :)

Dit weekend naar Faust gaan kijken van theater Arsenaal en ik vond het echt slecht.
Te hip willen zijn, weinig context
Op zoek naar iets anders dus.

Terug
Bovenaan