[TK/TR] Verschillende bordspellen te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
Bij gewenste prijs direct weg

NoGo

Active member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (130/130)
Algemene informatie/specificaties
Zie post
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Made of Borgloon
Zoals titel aangeeft, verschillende te koop! Staat ook te koop op Marktplaats (ik woon in Nederland maar ben vaak genoeg in Belgie om daar te verzenden):

Om ruimte te maken doe ik een deel van mijn bordspellen weg. De spellen zijn in heel goede staat, eventuele opmerkingen staan erbij. Hoe meer spellen er in 1x meegenomen worden, hoe meer er onderhandeld kan worden over de prijs.

Te koop:
Bemused
Blue Moon
Carnavalo (ongespeeld)
Cartagena
Deckscape: The Mystery of Eldorado
Dungeon Busters + Power Pack (doosje heeft wat schade)
Forbidden Desert
The Game: Face to Face
Gorilla Marketing
The Grimm Masquerade
Guardian's Call
Krosmaster Arena 2.0 (ongespeeld en nagenoeg unpunched)
Krosmaster: Arena – Frigost (sealed)
L.L.A.M.A.
De Mol
Nosferatu (ongespeeld)
Pelican Bay (sealed)
Sailing Toward Osiris (ongespeeld/uitgepakt)
Splendor
Walk the Plank: Deluxe Edition

In onderhandeling:
Betrayal at House on the Hill (lichte schade aan doos)

Verkocht onder voorbehoud:

Verkocht:
Cóatl
Draftosaurus
Dice Throne: Season One (ongespeeld, originele Champion edition met unieke sleeves per karakter en swirly dice)
 
Laatst bewerkt:
Hoi mXXX, ik ben even in onderhandeling over Betrayal at the House on the Hill. De rest is sowieso nog beschikbaar.

Ik heb even zitten rekenen, als je de overige 20 in 1x neemt, denk ik dat ik 170 nog ervoor zou willen. Laat maar weten.
 
Ah oei! Ik had een totaal ander bedrag in gedachten. Hahaha ik dacht meer richting de 50-70 euro, maarja ik ben ook een totale leek hierin...
Is de prijs nog bespreekbaar?
 
Ah oei! Ik had een totaal ander bedrag in gedachten. Hahaha ik dacht meer richting de 50-70 euro, maarja ik ben ook een totale leek hierin...
Is de prijs nog bespreekbaar?
Ow, dat is wel heel ver uit elkaar. Naar mijn idee had ik al redelijke prijzen per spel gekozen + nog een redelijke korting er vanaf (en heb. bvb een bod van 30 euro voor enkel Krosmaster Core nog even afgehouden om te kijken of ik ook de expansion erbij kon kwijt geraken).

Nu, ik hoef er zeker niet de hoofprijs voor, en als iemand met meer kennis het inderdaad ook te hoog zou vinden, wil ik gerust luisteren. Alleen voelt dit als een best ok prijs.

TLDR: prijs lijkt me best ok. Misschien heel lichtjes bespreekbaar, maar dan wil ik ook wel weten waarom 😅
 
Ja de prijzen zijn inderdaad ver uit elkaar en hier thuis mag ik wat hoger bieden :)
Ik kan gaan tot 130 euro, dus 60 euro meer dan mijn vorige max bod. Als je dat ziet zitten dan hebben we een deal!

Voor uw waarom vraag heb ik de volgende antwoorden:
- Jij bent van alles af in 1 keer, waardoor jij energie en tijd kunt besparen
- Ik heb totaal geen kennis van bordspellen buiten monopoly en schaken, dus wil mij er wat in verdiepen en dit lijkt mij een goed pakket om mee te starten
- Als je in Belgie zit wil ik het gerust komen afhalen (ben van Antwerpen)

Let me know.

PS. Als we een deal hebben en de onderhandelingen van Betrayal at the House on the Hill gaan niet zoals het horen, dan wil ik die ook wel ineens meenemen :D

Als we geen deal hebben, dan wens ik je nog heel veel succes ermee en even goede vrienden uiteraard!
 
130 lijkt me toch echt wel te weinig. Ik denk niet dat ik echt veel onder wat ik hiervoor voorstelde wil gaan (of zelfs niet), o.a omdat ik al extra korting rekende voor het alles in 1x, maar ik zal het morgenavond nog eens bekijken en laat hier dan nog iets weten!
 
  • Leuk
Waarderingen: mXXX
Ja de prijzen zijn inderdaad ver uit elkaar en hier thuis mag ik wat hoger bieden :)
...
Hi mXXX, heb nog eens geteld en wat rondgekeken op internet, maar dan lijkt het mij dat 170 toch echt wel redelijk is.

Dus voor 130 lukt het helaas toch echt niet. Ik wil je nog wel een allerlaatste voorstel van 160 doen, omdat alles in 1x weg inderdaad makkelijk zou zijn. Een andere optie is eventueel een keuze maken in de spellen. Laat maar weten of je dan nog interesse hebt. :music:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan