Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Tintin Reporter - Cigars of the Pharaoh

Dit spel heeft idd toch kuren, vandaag gemerkt, waar ik gisteren gebleven was, werd ik vandaag in een kamer geduwd zonder licht, maar wel zonder de fakkel waarmee ik was geëindigd gisteren. Ik schuif naar beneden achter bobby aan, alleen vertrekt bobby niet mee op die schuifaf, maar blijft hij boven staan en ikke dus telkens bobby 'kwijtgeraakt'

Gisteren had ik 7 percent progress in het snelle overzicht als je even op ps knop drukt, nu tegen het einde aan 12 % ik sluit de game af door naar het hoofdmenu te gaan en kijk nog eens naar totale progress : 1%

Ik gaan hier nog wat meemaken, voorlopig blijf ik het verhaal spelen, maar dat het spel af is of klaar voor gebruik ahum
 
Ik zag daar Pendulo staan en meteen gingen alle alarmbellen af. Dat is die studio die Blacksad heeft gemaakt. Dat spel was op release een extreem bugfest. Heb ruim 1.5 jaar moeten wachten op de finale patch... Good luck.
 
Alé vooruit, ik koop al ni veel games, en nu dit weeral... Het is speelbaar (voorlopig), maar vraag me echt af of ge momenteel platinum kunt halen hierop...

Edit, nog geen platinum behaald, kan volgens mij niet gehaald worden met die bugs, anders zou er toch al eentje zijn, ni?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan