Thread creatie

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
Rond thread creatie mag toch wel wat meer duidelijkheid gecreëerd worden. Ik zag gisteren dat @Razer in het filmforum weer eens een hele hoop serie threads had aangemaakt. Deze keer eentje van elke reality bagger reeks die Play4 komend jaar gaat uitzenden.

@Sir.Killalot wierp op op dat het misschien beter zou zijn om topics over programma's door leden te laten aanmaken? Nu heb je zo'n hoop lege topics waar op dit moment nauwelijks iets in gepost zal worden, want de reeksen zijn nog niet on air.

Waarop Razer dan antwoorde;
Het is heus niet de eerste keer dat ik een voor en najaars lijst post wanneer een uitzendschema bekend is hoor.
Proactive content creation :)

Ik vond het ook nogal vervuilend vooral omdat de shows in kwestie nogal platvloers zijn en het alle actieve threads wegduwt naar de 2e pagina maar ok. Dacht ik zelf dan ook maar aan "proactieve content creatie" te doen en had threads aangemaakt voor de 20 meest geanticipeerde shows die ons te wachten staan. Stranger Things, Foundation, Lord of the Rings, Halo, Loki, Wheel of Time, ... shows die zelfs nu al hype aant genereren zijn.

Nu kom ik op en zie ik dat al mijn threads die na een uur nog geen reply hadden verwijderd zijn. Dit terwijl de helft van het filmforum gevuld is met posts van razer waar ook niemand op gereplied heeft maar die mogen wel blijven staan. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat enkel mods dit mogen terwijl de leden beperkt worden in het aanmaken van threads?

Ik kreeg dan ook nog eens de warn dat ik die threads niet opnieuw mag aanmaken. Hoe lang geldt dit? Allemaal bijzonder vaag imo.
 
Vind dat persoonlijk ook nogal artificieel overkomen. Zorgt ook voor weinig variatie in mijn “new posts”-overzicht.
N/o naar Razer toe uiteraard, de mens doet dat met de beste bedoelingen. Maar heb liever een overzicht met enkele actieve threads dan een hoop lege dummythreads.
 
Dat vind ik wel zeer kwalijk als de threads van DaFreak verwijderd worden terwijl hij net hetzelfde doet als Razer. Daar mag zeker intern wel de mod in kwestie voor op het matje geroepen worden. En aangezien hier altijd aangehaald wordt dat warnings samen beslist worden wil ik die redenering wel eens weten waarom DaFreak een warning moet krijgen terwijl hij net hetzelfde deed als Razer.
 
Ik ben ook persoonlijk geen fan van zoveel threads voor elk programma. Als mensen erover willen praten, kunnen zelf steeds een thread aanmaken. Zorgt er ook voor dat threads die imo meer value hebben, maar wat minder frequent in gepost wordt meteen naar pagina 2 of 3 vliegen en daar in de vergetelheid belanden (trailerthread, horrorthread, etc...)
 
De gegeven warn is duidelijk en terecht, maar niet zoals in de OP vermeld. Ook niet gegeven door Razer. Er is eerst een uur lang PM verkeer over geweest, met een redelijk kinderachtige reactie van Dafreak erop.
Ja, er is plaats voor een debat rond het maken van allerlei threads. Nee, we gaan geen "20 threads bijmaken om een punt te maken".
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het nochtans niet echt duidelijk daarom deze thread. Hoeveel threads mag je maken en waarom telt die restrictie niet voor mods?

Reeksen als LOTR en Stranger Things zijn toch van een hoger kaliber dan al die reality reeksen van play4? Waarom verdienen die geen eigen thread en die van play4 wel?
 
Yeah vrees ook dat dit een eventuele gooi is om het hier aantrekkelijk te doen lijken voor sponsers? Snap het ook niet echt.
Enkel heb ik nu nogal snel de neiging om eender wat @Razer post gewoon te negeren terwijl @DaFreak toch op zijn minst iets persoonlijk post waar hij oprecht interesse heeft. Anders had ik waarschijnlijk deze thread ook niet bekeken.
 
Terug
Bovenaan