Strategy PC PS5 PS4 XBOX SWITCH The Settlers: New Allies

Eppi_BE

New member
tsna.png


release: 17 februari 2023
genre: strategy
dev: Ubisoft Blue Byte

The Settlers reboot.

True to its almost 30 years legacy, this new entry in the series combines in-depth build-up experience with real-time strategic battles. Choose among 3 unique factions and explore this whole-new world powered by state-of-the-art graphics. Your settlement has never looked so lively.

 
Zijn er nog mensen die de nieuwe Settlers aan het spelen zijn?
Op het eerste zich een goed spel al, maar het zit vol van de bugs voor de moment
Iedere dag doen ze wel de moeite om alle bugs met updates zo rap mogelijk van de baan te krijgen
 
Altijd fan geweest van de games en de sfeer maar deze scoort precies wat minder.
Ik ga deze wat tijd geven om op punt te komen eerst.
 
Ik heb enkel de demo gespeeld en daar vond ik vooral dat het DNA van The Settlers helemaal weg was. Naar de commentaren die naar voor komen in de reviews is het duidelijk dat die in de final release ook helemaal niet terug te vinden is. Zonde, want een nieuwe settlers game had ik echt zin in.
 
Goh, ik keek hier reikhalzend naar uit. Door de beta te mogen spelen toch even de kat uit de boom gekeken, niet gekocht op release day, om bitter weinig reviews terug te vinden. Dan maar Reddit geconsulteerd en me voorbereid op het ergste. Ik had plezier in de testversie maar na drie keer dezelfde map te doen het toch wat gezien. Toegegeven, het is maar een beta, maar als ik het zo lees dan is de herspeelbaarheid van de finale release bij skirmish niet zo OK. Ook de campaign zou tegenvallen? Ik denk dat ik een mooie sale zal afwachten en voorlopig nog wat 5-6-7 verder spelen.
 
Terug
Bovenaan