[Te Koop] High-End Game PC Wit (Star Wars) - RTX 5070 / i5-14600K / 32GB / 2TB

Einddatum + uur van de verkoop
01/08/2026 23:59

shad0warrior4020

New member
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
Custom High-End Game PC (Star Wars Stormtrooper) - Min: 1.999€ / Meeneem: 2150€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Luik
Beste forumleden,

Hierbij verkoop ik een unieke custom build met als thema "Star Wars Empire / Stormtrooper". Een zorgvuldig samengesteld systeem, geoptimaliseerd voor extreme prestaties, perfect kabelmanagement en totale stilte. De behuizing is voorzien van een exclusief, met de hand geschilderd design.

⚙️ Specificaties:

• GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 EAGLE OC ICE SFF 12G
  • CPU: Intel Core i5-14600K
  • Moederbord: ASUS ROG STRIX B760-G GAMING WIFI
  • RAM: 32 GB DDR5 6800 MHz CL32
  • Koeling: All-in-one liquid cooler ASUS ROG Ryujin II 360 met een configureerbaar LCD-scherm.
  • Behuizing: Lian Li O11 Dynamic EVO (handgeschilderd) + 6 ARGB-ventilatoren.
  • Opslag: 2 TB NVMe SSD (Samsung 980 PRO PCIe 4.0).
  • Voeding: Corsair CX750W White RGB
🎁 Bonus:Als bonus inbegrepen: Complete Blu-ray box Episodes I t/m VI.

💡 Prestaties & Kwaliteit:Het systeem is volledig getest en de stroomvoorziening is geoptimaliseerd (undervolting) voor lage temperaturen en oerdegelijke stabiliteit. Gevalideerde benchmarks ter inzage: Time Spy (score 22.662) en Steel Nomad (score 5.617).

Stel gerust vragen als er iets onduidelijk is, en onthoud de B&S-regels: bieden = kopen!

Elders te koop aangeboden:Zoals aangegeven in de template, staat deze custom build ook op andere platformen te koop. Voor de volledige transparantie, hier zijn de bijbehorende links:

Laatst bewerkt:
Niet dat ik interesse heb om hem te kopen, maar is het niet handig om foto’s bij te voegen van de behuizing in het daglicht? Nu is dat design amper zichtbaar.
Bedankt voor de opmerking! De behuizing zelf is wel degelijk met de hand geschilderd (vandaar de specifieke zwart-witte afwerking in Stormtrooper-stijl). Je hebt helemaal gelijk dat dit op de donkere foto's met de RGB amper te zien is. Ik ga wat foto's bij daglicht maken en toevoegen, zodat het custom lakwerk goed zichtbaar is!

Terug
Bovenaan