Providers Tadaam door telenet/base

Ruigen Das

Well-known member
Ik dacht toch dat ik een topic gezien had van tadaam, maar vind niet echt iets terug hiervan...

Wij zouden op verlof een tijdje tadaam willen gebruiken, voor minder dan een maand, aangezien je maar per maand kan abonneren. Volgens de klantendienst, dewelke overigens uitsluitend via WhatsApp gaat, en niet al te snel ook niet, kan je gerust na 1 maand stop zetten en terugsturen na die 1 maand gebruik...

Maar heb wat vraagjes hierbij, stel dat je dat opzegt, kan je in de toekomst terug 1 maand nemen en dan terug stop zetten na die maand? Of zet je je eigen een hak als je dit stopzet?

Er zijn blijkbaar kosten om de apparaten te ontvangen, maar kan deze niet zien zonder eerst ne rimram aan persoonlijke info op te geven...

En hoe werkt het precies? Ik weet dat het een abbo is, maar moet je dan simkaart bijkopen, en welke kosten zijn er allemaal?

Die uitsluitend via WhatsApp dienst valt wel tegen, maar als we het zo kunnen regelen overweeg ik het wel...
Wat is de kwaliteit hiervan ? We zouden het 40€ abbonnement nemen
 
Ik heb Tadaam van bij de opstart en ben er tevreden over. Ik heb het basisabonnement van 40 euro. Het werkt heel simpel, gewoon de modem in het stopcontact steken en that's it. Geen extra simkaart nodig, geen extra kosten die erbij komen. Ook de tv-box is gewoon plug & play.
Ik heb nooit moeten betalen voor de apparaten, ook niet als er een nieuwe versie uitkwam en deze opgestuurd werd. Ik zie op de website ook dat de modem en tv-box zijn inbegrepen in de prijs, dus ik ga ervan uit dat dit nog steeds zo is.
De kwaliteit is ok. Niet spectaculair, maar zeker voldoende. Het valt soms wel eens voor dat er een slechte netwerkkwaliteit is (1 à 2 keer per maand bij dagelijks gebruik), waardoor kwaliteit van het beeld daalt voor een korte periode of de streams blijven hangen. Daarnaast is de software van de tv-box nog wel wat buggy. Soms zijn bijvoorbeeld de opgenomen tv-programma's niet zichtbaar.

Ze maken steeds reclame voor hun maandelijkse opzegbaarheid, dus ik denk niet dat dit een probleem is. Als je wil kan je een abonnement ook pauzeren. Dat is misschien ook een optie voor je?

Daarnaast speelt het ook wel een rol waar je op vakantie gaat. Tadaam internet is in het buitenland namelijk niet beschikbaar. Je hebt een Belgisch netwerk nodig voor de modem. De Tadaam TV app is wel in het buitenland beschikbaar. Je kan dus wel TV kijken op je gsm/tablet/chromecast/...., maar dan met je gewone GSM abonnement. Er is dan echter weinig meerwaarde denk ik, aangezien je de meeste programma's ook wel gewoon via de websites/apps van de verschillende zenders kan terugvinden.

De klantendienst is trouwens niet enkel via WhatsApp bereikbaar. Je kan ze ook mailen of via sociale media contacteren. Ik kreeg in het verleden telkens snel antwoord via Facebook Messenger.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Tadaam van bij de opstart en ben er tevreden over. Ik heb het basisabonnement van 40 euro. Het werkt heel simpel, gewoon de modem in het stopcontact steken en that's it. Geen extra simkaart nodig, geen extra kosten die erbij komen. Ook de tv-box is gewoon plug & play.
Ik heb nooit moeten betalen voor de apparaten, ook niet als er een nieuwe versie uitkwam en deze opgestuurd werd. Ik zie op de website ook dat de modem en tv-box zijn inbegrepen in de prijs, dus ik ga ervan uit dat dit nog steeds zo is.
De kwaliteit is ok. Niet spectaculair, maar zeker voldoende. Het valt soms wel eens voor dat er een slechte netwerkkwaliteit is (1 à 2 keer per maand bij dagelijks gebruik), waardoor kwaliteit van het beeld daalt voor een korte periode of de streams blijven hangen. Daarnaast is de software van de tv-box nog wel wat buggy. Soms zijn bijvoorbeeld de opgenomen tv-programma's niet zichtbaar.

Ze maken steeds reclame voor hun maandelijkse opzegbaarheid, dus ik denk niet dat dit een probleem is. Als je wil kan je een abonnement ook pauzeren. Dat is misschien ook een optie voor je?

Daarnaast speelt het ook wel een rol waar je op vakantie gaat. Tadaam internet is in het buitenland namelijk niet beschikbaar. Je hebt een Belgisch netwerk nodig voor de modem. De Tadaam TV app is wel in het buitenland beschikbaar. Je kan dus wel TV kijken op je gsm/tablet/chromecast/...., maar dan met je gewone GSM abonnement. Er is dan echter weinig meerwaarde denk ik, aangezien je de meeste programma's ook wel gewoon via de websites/apps van de verschillende zenders kan terugvinden.

De klantendienst is trouwens niet enkel via WhatsApp bereikbaar. Je kan ze ook mailen of via sociale media contacteren. Ik kreeg in het verleden telkens snel antwoord via Facebook Messenger.
Thx voor de duidelijke uitleg, is echt de bedoeling om het gedurende de congé te gebruiken, en ondertussen ben ik ook al te weten gekomen dat je de apparatuur tot 6 maanden kan bijhouden zonder te gebruiken en daarna moet je de service wel terug laten lopen/rekenen aan de maandelijkse prijs, we testen het zoiezo uit dan, maar voor een maandje dan...
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Terug
Bovenaan