PC Onderdelen Synology DS416

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
10/5/21

Satangel

Member
iTrader: 100% (66/66)
Algemene informatie/specificaties
Synology DS416
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Brugge
Betreft een zo goed als nieuwe Synology Diskstation 416, incl stroomadapter. Toestel kan nog jaren mee, ikzelf heb al 9 jaar een Diskstation draaien, werkt probleemloos. Heb wat foto's in bijlage gestoken & toestel naar nieuwste firmware gebracht.
U kan hier 4 harde schijven in kwijt voor optimale prestaties & backupbeheer.

Nieuwprijs is 400 euro, ik kan leven met 280 euro.

Evt verzendkosten zijn voor de koper, ophalen kan geregeld worden regio Brugge, 5 min vd E40/E403 splitsing.
Staat ook op 2ehands


uqvgAfE.png
qDxKp8u.png
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je blij mag zijn als je er nog 200 voor krijgt. ik heb 3 jaar geleden een 418play gekocht voor 370 euro NIEUW.... die dingen verouderen ook snel en na een jaar of 6-7 zijn ze voor de vuilbak omdat de support end of life is.
 
ik denk dat je blij mag zijn als je er nog 200 voor krijgt. ik heb 3 jaar geleden een 418play gekocht voor 370 euro NIEUW.... die dingen verouderen ook snel en na een jaar of 6-7 zijn ze voor de vuilbak omdat de support end of life is.
idd. Heb mijn 412+ vorige week verkocht voor 125 euro (ook al werkt die nog perfect met de nieuwste DSM updates etc)
 
ik denk dat je blij mag zijn als je er nog 200 voor krijgt. ik heb 3 jaar geleden een 418play gekocht voor 370 euro NIEUW.... die dingen verouderen ook snel en na een jaar of 6-7 zijn ze voor de vuilbak omdat de support end of life is.
Goh eerlijk gezegd is mijn ervaring met Synology toestellen compleet anders.
Ik heb zelf al 9 jaar een Syno toestel draaien, werkt nog altijd super & geen klagen van. Draait al jaren (!!!) zonder enig probleem.
Heb vrienden met dezelfde ervaring.

De DS412+ kan 'maar' 4x4 TB aan maximaal.
De DS416 kan 4x16 TB aan volgens de Synology compat list (https://www.synology.com/en-us/comp...ategory=hdds_no_ssd_trim&filter_size=16TB&p=1)
Daarenboven is hij van releasejaar 2016 ipv 2012. Natuurlijk speelt dit mee in de prijs.

Nu goed, heb de prijs verlaagd tot 280 euro, daar kan ik ook mee leven. De koper zal er geen spijt van hebben, simpelweg omdat het fantastische toestellen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan