Switch Switch V2 nieuw, Switch Lite blauw gebruikt, Link's Awakening draagtas (nieuw) + spel (gebruikt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
11 oktober 23:59

Rooo1o

Member
iTrader: 80% (4/5)
Algemene informatie/specificaties
Switch V2 grijs, Switch Lite blauw, Link's Awakening spel, draagtas
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
- Nieuwe Nintendo Switch grijs V2, doos één keer open geweest om de inhoud te controleren en te fotograferen: €240 excl. meeneemprijs. Reden van verkoop: wilde een rood/blauwe. VERKOCHT
- Gebruikte Switch Blauw, anderhalve maand geleden gekocht op Amazon.fr, maar wilde een gewone Switch om te spelen op tv. Komt ook met 3 screen protectors van Aliexpress. Scherm 100 % krasvrij, nog nooit gedrift. €150 excl. meeneemprijs VERKOCHT
- Link's Awakening UK-editie spel: 35 euro inclusief.
- Link's Awakening Hori draagtas: 15 euro exclusief, maar als je het bij een console koopt doe ik dit natuurlijk bij het pakket.

20211005-015558.jpg

20211005-015619.jpg
20211005-020102.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, hij komt van eBay. Ik wil wel beperkte garantie geven, bv een vervanging als hij na een jaar een mankement toont. Maar geen schermvervanging als hij van de trap gevallen is
 
Goh.. dan ga ik hem liever in de game mania gaan inruilen voor een bon van 130 euro. Voor 150 incl. (ik maak er uiteraard verzekerde verzending van) is hij voor jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan