Platformer SWITCH Super Mario Bros. Wonder

Ik vind het hier niet werken. Het spel wordt geleid door de snelste. Het wordt snel chaotisch.
Allez, met 2 valt het nog mee, maar met 3 of 4... Nee dank u :p
Je kan tenminste al niet per ongeluk tegen elkaar lopen zoals in Super Mario Bros U Deluxe 😛
 
Amai deze is alweer zalig 😋

Ik heb deze wel verkeerdelijk in het Nederlands gekocht, nu is het echt voor de 6jarige
 
Heb hem ook al gespeeld en ziet er echt goed uit ( wel op switch lite ) vroeger ging dat precies veel beter op de nes/snes
 
Heeft iemand het hier al 100% uitgespeeld?

Ik heb het spel ondertussen uitgespeeld, alle seeds, purple coins en wonderful finishes verzameld en nu was ik begonnen aan die Special World levels. Ging goed tot ik aan de allerlaatste kwam, The Final-Final Test: Badge Marathon.

Wat is dat in hemelsnaam... Gisterenavond een uur enkel dat level geprobeerd en ik zag mijn levens zakken van 99 naar 36 :unsure:.
Op zich geen probleem met wat uitdaging maar dit level steekt zo fel af tegen de makkelijkheid van de rest van het spel dat het toch een beetje tegen steekt.
 
Maar ja, dat is het laatste? Dan mag dat toch moeilijk zijn neen? 😁 Ik vind de eerste uren allemaal veel te makkelijk, alsof het gemaakt is voor een 6-jarige

Of is dat effectief zo?
 
Ik heb de normale versie van het spel uitgespeeld. :thinking: Die laatste levels zijn inderdaad mega-moeilijk.

Als het finale level van dit spel even moeilijk is als Super Mario 3D World of Super Mario Odyssey, ga ik wrs nooit 100% halen. :cry2:
 
Maar ja, dat is het laatste? Dan mag dat toch moeilijk zijn neen? 😁 Ik vind de eerste uren allemaal veel te makkelijk, alsof het gemaakt is voor een 6-jarige

Of is dat effectief zo?
De meeste Mario spellen zijn gemaakt zodat alle leeftijden dit kunnen spelen. Dusja, vrij gemakkelijk meestal.

Het is ook niet dat bv. Odyssey heel moeilijk is. Mijn 5-jarige zoon heeft dat uitgespeeld. Ik ben daar zelf gewoon door gerushed als een zot omdat ik wou zien welke moelijke obstakels hij ging tegenkomen.
 
De meeste Mario spellen zijn gemaakt zodat alle leeftijden dit kunnen spelen. Dusja, vrij gemakkelijk meestal.

Het is ook niet dat bv. Odyssey heel moeilijk is. Mijn 5-jarige zoon heeft dat uitgespeeld. Ik ben daar zelf gewoon door gerushed als een zot omdat ik wou zien welke moelijke obstakels hij ging tegenkomen.

Dat laatste level van Odessey is toch niet het makkelijkste, dat is alles combined en ge kunt geen fouten maken. Heb dat toch geregeld opnieuw moeten doen.

Bij wonders heb ik de eerste wereld 100% complete. Goed spel.
Speel wel op een niet officieel device... maar de kinderen spelen het op hun switch.
 
Maar ja, dat is het laatste? Dan mag dat toch moeilijk zijn neen? 😁 Ik vind de eerste uren allemaal veel te makkelijk, alsof het gemaakt is voor een 6-jarige

Of is dat effectief zo?
Moeilijk mag uiteraard, voor mij mocht er gradueel een verhoging van de moeilijkheid doorheen het spel geweest zijn. Nu heb ik eigenlijk elk level te vlot kunnen uitspelen, daardoor was het wel een vrij ontspannende ervaring.

Maar het laatste level... Mja, best eerst zelf eens ervaren :p Maar het is echt wel een groot verschil met de rest van het spel, zelfs met de wat moeilijkere levels vlak ervoor.

Voor ouders is dit level wel een goeie toevoeging. Op deze manier kunnen ze tegen hun kinderen zeggen dat ze pas een volgend spel krijgen als ze Wonder 100% uitgespeeld hebben, koopt hun weer wat tijd.
 
Ja ok, maar de moeilijkheidsgraad mag sowieso per uur wat verhoogd worden vind ik. Dit is de simpelste in de Mario reeks.
 
Ja ok, maar de moeilijkheidsgraad mag sowieso per uur wat verhoogd worden vind ik. Dit is de simpelste in de Mario reeks.

Ik vind wel dat de Wonder mechanic het spel een ongelooflijke boost geeft.

Ik heb ook een YouTube video gezien over hoe de animatiekwaliteit voor deze 2D Mario echt wel een immense sprong voorwaarts heeft gemaakt en sindsdien daar ook meer opgelet tijdens het spel, hopelijk is dat een blijvertje...
 
Mijn zoon heeft het ondertussen ook uitgespeeld. Fantastisch spel zo lijkt het (zelf heb ik nog maar een klein stuk gespeeld), maar als ik zie hoe snel hij het ook heeft uitgespeeld.. Toch een beetje kort. Ik had hem ook verboden om met Yoshi te spelen :unsure:

Ik vind dit spel verschrikkelijk in co-op.
Soms hier ook eens co-op gespeeld, maar ik word daar helemaal gefrustreerd van 🥲
 
Laatst bewerkt:
Mijn zoon heeft het ondertussen ook uitgespeeld. Fantastisch spel zo lijkt het (zelf heb ik nog maar een klein stuk gespeeld), maar als ik zie hoe snel hij het ook heeft uitgespeeld.. Toch een beetje kort. Ik had hem ook verboden om met Yoshi te spelen :unsure:


Soms hier ook eens co-op gespeeld, maar ik word daar helemaal gefrustreerd van 🥲
Yoshi vind ik handig voor Co-op. :D
 
Terug
Bovenaan