Action PC PS5 XBOX Star Wars Outlaws

RTX features.

From day one, GeForce RTX gamers can activate NVIDIA DLSS 3, multiplying performance with DLSS Frame Generation on GeForce RTX 40 Series graphics cards, and boosting performance considerably with DLSS Super Resolution on all other GeForce RTX GPUs.

Powered by new hardware capabilities of the NVIDIA Ada Lovelace architecture used in GeForce RTX 40 Series GPUs, DLSS 3 generates entirely new high quality frames, rather than just pixels. Through a process detailed in full in our NVIDIA DLSS 3 article, DLSS 3 combines DLSS Super Resolution technology and DLSS Frame Generation to reconstruct 7 out of every 8 of the displayed pixels, multiplying performance even in CPU-bound scenarios.

Additionally, all GeForce RTX gamers can activate NVIDIA Reflex, reducing system latency in Star WarsOutlaws. System latency affects the time it takes for actions to occur in-game - the lower your latency, the more responsive a game becomes, and the better the gameplay feels. Available in over 100 games, Reflex is used by over 50 million users each month, and with there being no downsides to the tech whatsoever, it’s a must-have for gamers wanting the most responsive experience possible.

Star WarsOutlaws is built using Massive Entertainment’s incredible Snowdrop Engine, enabling the developers to create the most detailed Star Wars™ experience you’ve ever seen, with perfectly recreated ships and iconic locations, and stunning worlds for you to visit and experience.

As part of our collaboration, Star WarsOutlaws on PC is also being enhanced with NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) and ray-traced Global Illumination lighting, taking visuals to the next level. RTXDI figures out the most important light samples in Star WarsOutlaws to cast physically accurate ray-traced shadows. Performance remains fast thanks to RTXDI’s innovative design, and on GeForce RTX 40 Series GPUs ray tracing gets even faster thanks to each card’s fourth generation, super fast Ray Tracing Cores.

 
Dinsdag een nieuwe trailer, met mogelijks ook de release date. Sterke geruchten dat we deze nog in het voorjaar kunnen spelen.
 
Verschijnt 30 augustus.

Dan toch geen voorjaar, maar nu ook weer geen najaar.




En nog een interview met regisseur Julian Gerighty:

 
Laatst bewerkt:
Zie naar de initiele prijs dat die vroegen voor de skull and bones klucht.
Na 3 weken moesten ze noodgedwongen 25 dollar verlagen want ze waren de enige blijkbaar die niet zagen aankomen dat dit geen lang verhaal ging zijn... wie zijn die PR mensen ook, gamen die ooit zelf? :unsure:

Nu is het een franchise die sowieso veel beter gaat verkopen, of het nu goed is of niet.
Dus ze gaan terug hetzelfde doen he , en valt het toch tegen droppen ze weer de prijs 3 weken erna.
Gangsters!
 
Ubisoft games koop ik nooit meer op release. Dit zal wrs zoals Avatar een Far Cry kloon zijn in een ander jasje...
 
Release 30 augustus dus rond November staat die in sale voor €40. Is toch altijd bij Ubi?
Allez ik klaag niet hoor, tegen het eind vh jaar is mijn backlog mss genoeg klein genoeg om deze er in sale bij te gooien als de reviews goed zijn.
 
Goh, mij liggen de Ubisoftgames wel... maar niet aan die prijzen. Gelukkig dalen de games van Ubisoft meestal wel snel in prijs na launch.
De discussie van het verplicht online moeten gaan voor de game, zelfs als je hem fysiek koopt, vind ik veel kwalijker. Vorige week AC Syndicate nog gespeeld, omdat die gewoon volledig van disc draait moet ik mij geen zorgen maken voor de toekomst. Dit is voor mij net zo goed als niet fysiek uitbrengen...
 
Gohja die prijzen... Het is omdat de zotten het betalen he. De basegame is gewoon de AAA prijs.

Ik heb nog maar zelden bij zo'n ultimate edition gedacht "amai blij dat ik dit klein beetje extra content ook heb".
 
Gohja die prijzen... Het is omdat de zotten het betalen he.
Klopt. Zolang er volk bereid is om zo'n Gold en Ultimate Editions te kopen bij moment van release, dan gaan de publishers zoiets blijven aanbieden. Het is nu eenmaal zo simpel.

Het is terecht dat men publishers blijft uitmaken als hebzuchtig and then some, maar het select deel gamers dat zo'n praktijken blijft in stand houden mag ook wel met de vinger gewezen worden.
 
Terug de zoveelste ubi formule? Klim hier op scan de area, neem die outpost etc etc... Hopelijk niet 😮‍💨
 
Terug
Bovenaan