Staking Ryanair - nieuwjaar

Ik ben 1 van de ongelukkigen die gepland had om te vliegen op 31/12 met Ryanair. In de veronderstelling dat ze effectief zullen staken:
- wanneer wordt dit bekend gemaakt?
- hoe verloopt de terugbetaling?

Iemand ervaring met dit rampscenario?
 
Ik vrees dat geld terugkrijgen een hele opgave zal worden.
Ryanair allemaal goed en wel, tot het eens mis gaat...
Maar dat is dan het nadeel van goedkoop te willen vliegen zeker?
 
Ik vrees dat geld terugkrijgen een hele opgave zal worden.
Ryanair allemaal goed en wel, tot het eens mis gaat...
Maar dat is dan het nadeel van goedkoop te willen vliegen zeker?
Je bent al de tweede die mij die opmerking geeft, maar hier was het gewoon de beste keuze. Directe vlucht op de dag die ik wenste was niet zo evident en hier klopte alles. En als het goed loopt, dan is Charleroi gewoon een fijne luchthaven.
 
Het was zeker niet aanvallend bedoeld hoor, ik maak ook af en toe gebruik van Ryanair.
Maar als ik iets boek via hen, hou ik altijd in het achterhoofd dat de kans op miserie iets groter is en dat ik dan ook mijn geld kwijt ben.

Net zoals ik ook goedkoop spul in de Action koop, op voorhand wetende dat het wss niet lang zal meegaan.
 
Als het ryanair zelf is en je vlucht wordt geannuleerd dan krijg je vrij direct je geld terug.
Wordt je keurig van op de hoogte gesteld per mail.
schadevergoeding vragen is mogelijk maar niet evident, lees het ryanair topic dan.
 
Dat 'nadeel van goedkoop vliegen' is al lang achterhaald.
Ryanair is beter en goedkoper tegelijk.

Daarnaast anekdotisch: vorige week op dezelfde dag zowel vlucht Brussels Airlines als vlucht Ryanair geannuleerd.
Zelfde bestemming, beiden vanuit België.

Ryanair: geld al terug, niets moeten doen.
Brussels airlines: *crickets*
 
En als het goed loopt, dan is Charleroi gewoon een fijne luchthaven.
Behalve als je moet plassen.
Als het ryanair zelf is en je vlucht wordt geannuleerd dan krijg je vrij direct je geld terug.
Wordt je keurig van op de hoogte gesteld per mail.
schadevergoeding vragen is mogelijk maar niet evident, lees het ryanair topic dan.
Als het echt niet vlot kan je via www.airhelp.com ofzo eens proberen. Zelf ook gedaan voor een vlucht van Qatar die vorig jaar vertraagd was en zo 24h vast gezeten op de luchthaven in Qatar.
Jammer dat je zo'n groot deel moet afgeven aan hun maar zelf werd ik afgescheept met een sorry het waren technisch problemen, het spijt ons.
 
Iemand een idee wanneer Ryanair bekend maakt dat er stakingen zijn?
We vertrekken zaterdag richting Griekenland, en zou graag weten ofdat ik morgen mijn hotel nog moet annuleren of niet.
Ik denk om deze sowieso te annuleren, en de dag zelf iets nieuw te zoeken.
 
Iemand een idee wanneer Ryanair bekend maakt dat er stakingen zijn?
We vertrekken zaterdag richting Griekenland, en zou graag weten ofdat ik morgen mijn hotel nog moet annuleren of niet.
Ik denk om deze sowieso te annuleren, en de dag zelf iets nieuw te zoeken.
Hoe is dat nu afgelopen?

Stakingen zijn nu stilaan voorbij zeker? O leary plooit toch niet/nooit.... Snap nie dat ze het nog willen proberen zelfs,die vakbonden.

Wij hebben ook geboekt voor paasvakantie met Ryanair. Het er toch op gewaagd dus. Je kan zo blijven bang zijn en nooit meer durven boeken...
 
Hoe is dat nu afgelopen?

Stakingen zijn nu stilaan voorbij zeker? O leary plooit toch niet/nooit.... Snap nie dat ze het nog willen proberen zelfs,die vakbonden.

Wij hebben ook geboekt voor paasvakantie met Ryanair. Het er toch op gewaagd dus. Je kan zo blijven bang zijn en nooit meer durven boeken...
Niets van stakingen opgemerkt…
Ik had wel ons hotel geannuleerd, om op de luchthaven net voor de vlucht een nieuw te boeken. Niet zo fijn. Maar het was desondanks toch een mooie reis.
 
Terug
Bovenaan