SSD in PS5 steken

Ruigen Das

Well-known member
Ik ben deze ps5 SSD tegengekomen op amazon. Is 300 eur OK voor een 2 TB SSD? Hoe komt dat deze met samsung heatsink 15 eur goedkoper is dan de standaard 980 Pro 2TB? Zijn dat geen goede heatsinks dan? En wat met deze Sabrent Heatsink?

Als ik het goed voor heb dient die Sabrent om het metalen plaatje van de PS5 zelf te vervangen dan?? Moet je nog altijd een eigenlijke heatsink hebben op het SSD latje? LETTERLIJK dus??

Neeje, dus om goed te zijn moet je dus 3 zaken kopen denk ik dan... Welke stukken raden jullie aan??
 
Ik heb die eerst genoemde gekocht (die van 299euro via amazon) eergisteren besteld , gistere gestoken(makkelijke install).
Na wat reviews gelezen te hebben , is deze goed genoeg hoor .
 
Ben voor de Firecuda 530 (2Tb) gegaan, stond evenveel op bol als op amazon.nl , maar had nog 5 % aan kortingsbonnen die ik kon gebruiken...

ongeveer dus aan 360 eur gekocht, iets minder
 
Dat installeren ging vlotjes, wel stom dat je slechts 1 keer de read speed te zien krijgt, net na het formatteren... Was iets van een 6530 of 6350, heb te snel doorgeklikt... Had het beter genoteerd, al is die speed read van ps5 met een korreltje zout te nemen volgens wat ik begrijp
 
Terug
Bovenaan