Soepmaker

Ooit eens voor mijn vrouw gekocht als kerstcadeau.. nog nooit zo scheef bekeken geweest. "Ne pot was ni simpel genoeg??!"

Ze had wel een punt.

Als ge super smaakloze kleine porties wilt en op uw eigen woont heeft dat vermoedelijk wel nog wat nut.

Als ge super smaakloze kleine porties wilt en op uw eigen woont heeft dat vermoedelijk wel nog wat nut.

Snap dat "smaakloos" wel niet. Je kiest toch wat je daarin gooit, eender wat, en kan dat eender hoe laten smaken?

Wij hebben dat ooit eens als nieuwjaarscadeau gekregen en hadden toen ook wel iets van "uh en een kookpot?"
Achteraf gezien topcadeau en we maken veel meer soep dan we vroeger deden. Echt een heel nuttig ding en ik raad het volop aan.

Voor wat betreft de kleine porties: die van ons is goed voor een dikke 8 grote soeptassen, 1 portie gaat hier dan een paar dagen mee, perfect.

Al een aantal keer geproefd bij vrienden - gewoon lekkere soep, vaak heel puur van smaak - echter verkies ik zelf nog steeds een kom (smaak van in boter gestoofde groentjes, gebruik ook graag soepvlees).

Makkelijk, snel, .. denk dat er best wat mensen veel plezier aan zo een soepmaker kunnen hebben.

Zal het zelf moeten ondervinden dan. Zo duur zijn die dingen niet dus kan het eens proberen.

Snap dat "smaakloos" wel niet. Je kiest toch wat je daarin gooit, eender wat, en kan dat eender hoe laten smaken?

Wij hebben dat ooit eens als nieuwjaarscadeau gekregen en hadden toen ook wel iets van "uh en een kookpot?"
Achteraf gezien topcadeau en we maken veel meer soep dan we vroeger deden. Echt een heel nuttig ding en ik raad het volop aan.

Voor wat betreft de kleine porties: die van ons is goed voor een dikke 8 grote soeptassen, 1 portie gaat hier dan een paar dagen mee, perfect.

Enig idee welk type je thuis hebt?

Wel ja da's dus zeer klinisch soep maken.

Tov met ne pot hebt ge constant wel uw overzicht en kruid en stoofd ge alles naar uw goesting. Ik moet dat kunnen proeven.
Nu dat er al van 2+ liter bestonden wist ik niet dus qua volume is dat toch al ok.

Ik had er zo eentje gekocht van 1,2 liter en dat was gewoon absurd. Soep maken hier is altijd een volle pot en meer dan de helft de vriezer in.

Terug
Bovenaan